ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Filmići

Harry Potter i Red fenixa
God of War 2
Pokemon parodija
Matrix ping pong
Crazy Frog-pecanje
Crazy Frog-We are the champions
Crazy Frog- Last Christmas
Crazy frog-popcorn
Shakira parodija 1
Shakira parodija 2
Shakira parodija 3
Funny

Slike i zabava



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Igor-moj prijatelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Miro, Kruno i Roby

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Barbara, Ajna i Zvonćica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mateja sva u poslu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melani, Loriana i Ornela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj bratic Darko

Moj zec

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
_____________________

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tea sa novom zurkom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ajna

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Ivan

subota, 17.03.2007.

Matematička katastrofa

U četvrtak smo pisali završni test iz matematike.Ja hvala Bogu nisam učio jel znam matematiku.Kad je zvonilo ja se bacio na rješavanje zadataka.Sve je bilo lagano.rolleyesZavršio sam prije zvona i bio siguran da mi je petica zagarantirana.Svima ja pričo kak je test bio lagan da boli glava.Jedva sam čeko sutra da vidim svoju peticu!!!bangTako je došao i petak.Poslije fizike imali smo matematiku.Sjeo sam na stolicu i mirno čekao svoju peticu.Nastavnica je počela čitati ocjene.Napokon je došla i do mene.Filip dva!!!headbangbangpuknucuMeni se sve okrenulo u glavi moja se petica pretvorila u dvojku al takav je život!!!mah

- 16:51 - Komentari (23) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.