...She didn't believe in angels until she fell in love with one...

15.01.2007., ponedjeljak

pocelo je, pocelo! =)

nije bed... kul je vidjet opet sve ljude iz razreda jer.. nebum po 100 put objasnjavala kak smo si svi skupa dobri i to, jer to je vec opce poznato. smesno mi bilo ujutro. udjem u razred, svi neki cudni, pavaju na klupama a ja orna. bas sam bila okej. a spavala sam kojih 5 sati... i taaak kul videt opet sve. pricali, grlili se, ljubili.... supach! osim kaj je vadlja bil naivan da odma prva dva sata idemo rjesavat zadatke z matke, al kaj mi ve tu moremo? smijeh
ma supach, bas sam hepi... za sad, hihi... imala 6 sati... e btw. raspored nam je u komi.... pon, uto, sri hrvatski!!! 3 dana!!! za redom!!!
onda... blok sat fizike! blok sat biologije.... mah! al kaj bum ja ve. nikaj... trpela, naviknula se. kak god. rofl no i nakon 6 sata u in... pod hitno kavica... i ljubaf bila tam pa sam odma bolje hepi... i pricaju mi ljudi kak cvatem... hehe, jep, znam!cerek kolko zapravo moze biti lijepo? i posebno, i drugacije... kolko ti vremena u mislima moze zauzet netko. i koliko prostora u srcu? puno....cerek

relax, destiny has a way of finding you...

Image Hosted by ImageShack.us


i quess misery really loves comany...

Image Hosted by ImageShack.us

fear changes everything.

Image Hosted by ImageShack.us

it`s hard to fight things we`re afraid of...

Image Hosted by ImageShack.us

sometimes we just need a little help...

Image Hosted by ImageShack.us

in the end.... your heart matters!

Image Hosted by ImageShack.us


- 14:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

volim:

i believe in-