< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

e da ko sam ja ... pa to sad nije bitno,znat će to neki od vas...prebivam u brinju, he he zanimljivo ali ne stalno, malo sam u zg malo kod kuće i tako se vučem već 4 godine a ča bi mu, takav je život smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
annyy.blog

STIHOVI

Voljela bih samo malo proviriti u svijet prošlosti.
Pomirisati ljeto, osjetiti ljubav, dodirnuti tebe...
Ne tražim mnogo, samo minutu dvije,
da budem tamo gdje nitko bio nije.
Samo zrno magije i bit ću tamo, baš kao i prije.
Tamo gdje nitko nije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 25.09.2007.

Ovi postevi mi već postaju dosadni, ča bi i o kome bi pisala nemam pojma.. Baš smo u subotu bile vani, najprije u Otočcu a kasnije smo se vratile u Brinje i mogu reć da je bilo baš dobro, ča već dugo nije i zadovoljna sam zbog toga..Sviral je munjeni Prle i super mu je išlo, ali postoji jedan problem izgleda da muzike neće bit do Božića pa mi je to malo glupo..Šteta..No to nije toliko bitno jer ću svejedno bit u Zagrebu pa mi neće to tako teško past. Moram prije svega pozdravit moje curke a prije svega moju lejdi mirianu (ančicu) koja me vjerno prati u mojim postevima! yes

Sad malo o faksu, naime još neznam di ću stanovat i to me tako nervira i gubim strpljenje iz dana u dan, a i neznam kad mi predavanja počinju, navodno bi trebala u pondiljak ali nigdi niš ne piše..Glupo no

E da skoro sam zaboravila, uskoro se u našem dragom Titaniku održava turnir u pikadu, točnije 07.10. tila bi se prijavit ali kad sam vidila kako neki dečki u subotu igraju samo sam rekla ''ćao amigo'', nemam ama baš nikakve šanse u tome!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>