< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

e da ko sam ja ... pa to sad nije bitno,znat će to neki od vas...prebivam u brinju, he he zanimljivo ali ne stalno, malo sam u zg malo kod kuće i tako se vučem već 4 godine a ča bi mu, takav je život smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
annyy.blog

STIHOVI

Voljela bih samo malo proviriti u svijet prošlosti.
Pomirisati ljeto, osjetiti ljubav, dodirnuti tebe...
Ne tražim mnogo, samo minutu dvije,
da budem tamo gdje nitko bio nije.
Samo zrno magije i bit ću tamo, baš kao i prije.
Tamo gdje nitko nije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 19.09.2007.

...::Na silu::...

Bome sam se na silu natirala da napišem ovaj post...Znate ča ljudi moji, niš mi se neda, samo se štrčem po kući i zajebavam familiju..Mogu vam iskreno reć da mi je već malo dosadno u Brinju, niš se ne događa. U subotu je bila muzikica u našem dragom Titaniku i baš sam mislila kako ćemo se ludo zabavit kad ono...drek! Sad će sljedeću subotu opet bit muzika pa ćemo vidit nač će to ličit! Evo još malo i faksa, moram počet pakovat kufere za Zagreb, jebemu miša, neznam ni kadi ću stanovat! Ali uz sve te gluposti, imam ja svoju Ančicu koja me uvik razveseli, pa je tako i ovime...pazi sad:

-evo šta se dobije kad se neke riječi doslovno prevedu-
-AEROBIK-bik koji leti
-ALOJA-kreten koji sam sebe zove na telefon
-BARAKUDA-izgubljena Zagorka
-ČIZMICA-mala mačka koja jede sir
-GORILA-Los Angeles u plamenu
-HERPES-gospodin pas
-KABUL-Dalmatinac koji sliči na bika
-KAJDANKE-Zagorac koji ne razumije njemački
-NEMATI-otac
-OBALA-la i la
-PONIŽENI-darovati ženi maloga konja
-REPATICA-ptica koja pjeva Eminema
-SOMALIJA-tisuću lisica
-TRANSPARENT-tvrtka za prijevoz roditelja
-USTANOVA-plastična operacija usana

e pa sad kad sam sve donekle lipo rekla, molit ću vas da me nagradite kojim komentarom...e da i drago mi je da mi se javil neki iz Senja, ja inače obožavam taj grad pa te molim čovječe da se opet javiš! smokin



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>