< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

e da ko sam ja ... pa to sad nije bitno,znat će to neki od vas...prebivam u brinju, he he zanimljivo ali ne stalno, malo sam u zg malo kod kuće i tako se vučem već 4 godine a ča bi mu, takav je život smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
annyy.blog

STIHOVI

Voljela bih samo malo proviriti u svijet prošlosti.
Pomirisati ljeto, osjetiti ljubav, dodirnuti tebe...
Ne tražim mnogo, samo minutu dvije,
da budem tamo gdje nitko bio nije.
Samo zrno magije i bit ću tamo, baš kao i prije.
Tamo gdje nitko nije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 23.08.2007.

Nešto novo?

Ej, što se tiče ovog naslova nema ničeg novog, Sve je isto, niš ne delam, dosađujem se, idem s curama van i to je to. Jedino me nervira jedna ženska osoba koja nikako da me pusti na miru i stalno me pokušava isprovocirat. Najrađe bi joj rekla da me ostavi na miru ali sumnjam da oće pa ću je i dalje izbjegavat i pravit se da je neznam...Što mi drugo preostaje.. U subotu se opet nadam fešti na starom mjestu! Nadam se da će bit još bolja od prošle i da će doć više ljudi, ali oni dobri a ne neki mamlazi...To bi zasad bilo to! fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>