< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari OK/Fuck Off

šo je ovo??

ovaj blog sam napravio iz čiste dosade..bit će svega...škola,prijatelji, zajebancija...dođite i komentirajte...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i moja seka


ovako...hm..ovo sam ja wave
zovem se VEDRAN... aka SHEVA =)
prezime: nije bitno =)
imam 14 godina...
živim u RIJECI...iz čega se može zaključit da navijam za RIJEKU =))

što da još kažem...normalan sam..bar mislim =)
evo sestra me tlači da ju spomenem pa evo ANJA..ljudi imam sestru ANJU.. i ona ima blog...napisat ću u linkovima...
što volim? hm...pa volim zezanciju, druženje, svoje frendove:Andrej,Došen,Kuste,Jakov;ostro..........
od cura:Laura,Sara,Elena...... ...imaih još al mi se neda nabrajat...valjda se neće naljutit oni koje nisam spomenuo...
i dobro..to je valjda to..o meni ćete saznat preko postova...
komentirajte mi

FORA SLIKA... =)

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


image hosting file hosted images

image hosting file


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
...ZA SLIKE..

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words


NEKI LJUDI..POSJETITE IH!
...*ANJA THE SISTER*...

...DEČKI IZ RAZREDA...
..*STELL@*..
..*JeLeNa*..raz
...*daniell@*...
...*LucY*...
...*S@R@*...
...*@nn@*...
...*m@rin@*...
..*MiHaElA*..
..*NiVeSS*..
..*IRiNa*.. raz
..*AnToNia & DoRa*..
..*KaRLa*..
..*IRiss*..
..*MaTeA*..
..*IvAnA*..
..*Fr@nCYy*..
..**DeE-DeE**..
..*AnA*:.
..*STeFaNi*..
..*JuVeFaN*..
..*TeChNo bOy*..
..*SuZy*..
..*AvRiLkA*..
..*kastajerka IVA*..
..*PePeTrApA*..
..*RuKoMeTaŠiCe*..
..**SpALJeNa BIKY**..


..KOLIKO PUTA STE MI DOŠLI...
Free Counters
Free Counters

..A KOLIKO VAS JE TRENUTNO...=)
users online

..SOME PEOPLE...
..JA SPAVAM..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JA DESNO S DUGOM KOSOM, DESNO JE VEKY DRUGI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BAHATI ĐOZO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ELENA LIJEVO, LAURA DESNO =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I to je to za početak,moram ih u hvatit da bi ih slikao =)


HM...RECIMO MOJA ABECEDA...
A: anja (seka moja)kiss
B: barca 4 ever
C: cure..mmmmmm..hehe
Č
: čokoladaaaaaaaaaa njami
Ć: neam pojma headbang
D: dr.house-odlična serija,svaka čast
:džem...valjda =)
Đ
: a daj neznam smijeh
E: elena, my friend =)
F: faca..ja sam faca thumbup
G: glazba...nemogu bez nje =)
H
: hrvatska..zemlja naša =)
I: ivan..frend..ima ih više, pa nek se traže =)
J: juha-mrzim ju...grozno
K: jedna prosta riječ, al nećemo govorit =)
L: laura, my friend =))
LJ: ljubav, ljeto... mljac =))
M
: mamaaaaaaaaaaaaa =)
N
: nadreality show..hm.... =P
NJ: njušku ći ti razbit..hehe..šala
O
: orbit žvakeeeeeee =))
P
: pag, piva..fuj =))
R
: rijeka moja (armadaaaaaaaaa)
S:
sara, my friend... =)
Š
: šatro rista, e =)
T
: tataaaaaaaaaa =))
U
: uvijek sam tu za vas..hehe
V: vedran..prekrasno ime =)
Z:
zagreb,purgerije užas =)
Ž: živjeli ljudi moji sto godina =))strong>

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


Letters Gif Images

Letters Gif Images


Letters Gif Images

Letters Gif Images


Image hosting codes

Image hosting


Image hosting codes

Image hosting



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words




Alcool Gif Images

Alcool Gif Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Expression Gif Images

Expression Gif Images



image hosting file hosted images

image hosting file



Funny Java Script Will Erase All... Clip Images

Funny Java Script Will Erase All... Clip Images



Funny Saggy Skin Why Bother To Diet? Clip Images

Funny Saggy Skin Why Bother To Diet? Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



VICEVI!!!!!!!!!!!!!!!


Baca Hitler židove sa litice,dođe mu tata i kaže:sine što radiš,
a Hitler kaže:niš tata igram tetris sa židovima

Poslaže Hitler židove u staklenu zgradu
i kaže:koga vidim na prozoru streljat ću ga

Dolazi Hitler židovima i pita:koliko ti imaš
kila a židov će:17
dođe do drugog
i pita kolko ti imaš kila
a ovaj kaže:18
i dođe do trećeg i pita kolko ti imaš kila
a ovaj kaže 25
a hitler:DEBELJUCO!!!

Kaže tata ivici
ivice ajde igrat van nogomet
a Ivica kaže:tata pa ja sam
invalid,a tata kaže znam
zajebavao sam se

Šta nastane kad se kamion pun krumpira zabije
u djećji vrtić?
MUSAKA

četvrtak, 24.01.2008.

oleeeeeee

Evo me ljudi nakon puno puno vremena.Mnogi su me nagovaral da napišem ovaj post,pa evo pišem ga samo za vas iako se meni i neda baš.Glavna tema će biti Thompson koji je u petak.Joohrvatska
jjj jedva čekam petak živim za taj dan.Mnogi mi dižu živce kad kažu da ne idu na koncert jer ne vole Thompsona.Nekad nije bitno ko svira nego da se ideš zabavit sa društvom.Ja ću biti jedini dečko iz mog razreda što je sramotno.Ići ću sa curama iz mog razreda i s curama iz A razreda.
Sve u svemu znam da će nam biti super.A evo nisam se dotako teme oko škole,pa evo počela
škola,nova mučenja,kako za koga,ali mislim da sam se još više skompao sa svima u razredu.
Evo oprostite što ne pišem često postebva jer samo visim na msn-u i riješavam tuđe problema,hahaha,nema veze nije problem.Znam da je post dosta kratak ali nema veza,a da znam da nije neš zanimljivo ali dobro,u subotu imam utakmicu pa mi držite fige da dobijemo
Evo pozdravio bi Kustića,Andreja,Ivana,Vekya,Lauru,Irinu,Saru;Stellu,Adranu,Deu.I to je to
ovim ljudima šaljem pusu naravno samo curama.hahahahhaa