subota, 07.01.2006.

VicEvi ;)

Evo ljudi dugo nisam pisao. nazalost jos cete malo pricekati da napisem pustolovinu o meni i Gecu. Uglavnom da vas malo nasmijem u ovoj godini evo malo viceva.
Kako Mujo rijesava krizaljku!!
Svečano odijelo (4 slova) CRNO
telefonski poziv (3 slova) ZVR
grad u Italiji (3 slova) TRS
vrsta životinje s kućicom (3 slova) PAS
nije gladan (3 slova) JEO
vidi sliku (5 slova) VIDIO
ženin brat (5 slova) HAMID
vrsta metala (4 slova) PLEH
neophodan začin (2 slova) CE
dio pribora za jelo (3 slova) ZUB
žensko dijete (3 slova) ONA
najmanji trocifreni broj (3 slova) 000
mjera za težinu (4 slova) UTEG
hladno oružje (7 slova) PENDREK
inicijali pjesnika Jesenjina (2 slova) PJ
morski greben (2 slova) MG
zlato (2 slova) ZL
biblijska ličnost (3 slova) POP
mjera za dragocjenost (5 slova) NOVAC
dragi kamen (4 slova) MILI
zajednica muskarca i zene (4 slova) STAN
koksji proizvod (4 slova) JUHA
neizljeciva bolest (3 slova) KAP

i jos jedan

Veliki problem i iskren savjet

Dragi prijatelji,
Imam veliki problem i molim Vas za iskreni savjet.
Već pola godine žena mi se čudno ponaša. Kada god je u mom društvu, šapuće dok razgovara na mobitel, primljene SMS-e odmah briše i ne dozvoljava mi da ih čitam.
Kada izađe u grad, vraća se kasno i kaže mi da je bila sa prijateljicama koje ja ne poznajem. Ne koristi svoj auto, već uzima taksi. Na povratku kući, navodni taksista je ne ostavlja ispred zgrade, već 100 metara niže niz ulicu.
Pošto mi je to postalo sumnjivo, odlučio sam da se sam uvjerim je li se radi o taksiju, ili je netko drugi dovozi kući. Smislio sam, genijalnu ideju da parkiram svoj auto u blizini mjesta gdje obično izlazi iz ''taksija'' i skriven iza njih, sam se uvjerim u to.
Jedne noći dok sam tako čućao skriven iza auta, primjetio sam da mi se pojavila rđa na zadnjem desnom blatobranu.
Dakle treba mi Vaš savjet: Da li da zamijenim kompletan baltobran novim ili je dovoljno da sastružem rđu, premažem blatobran špric kitom i sve to lijepo prelakiram
Unaprijed zahvalan.

i evo zadnji za danas...

Pita kumica kuma:
- Joj kumek, sem čula da si velki fakin, da si puno ženi obrnul i da te ni jedna ni odbila. Kak ti to uspeva?
- Kumica draga, ja samo prosim onu za koju znam da bu dala.
- Pa kak znaš da bu dala?
- Ja ju malo onjušim i po tomu znam.
- Nemre to biti. Nu, daj malo mene ponjuši.
Nakon njuškanja reče kum:
- Ti mi ne bi dala.
- Joj kumek, ti si se negde grdo prehladil- kaže kuma

| 15:05 | Reci brate (8) | Printaj brate | #

<< Arhiva >>


Don't tač this

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga moga>



Google PageRank Checker Tool
Kontakti bloga moga>
imejlzablog@yahoo.com
Counter bloga moga>
Free Counters
Free Counters


Cursors