srijeda, 30.11.2005.

Sheriff

Za sve one koji zele znate kako je nastao nadimak Sheriff. Skola je zavrsila S i ja smo odlucili otic kod Huga na kvart. Rekao Hugo da ce bit svega tamo al da uzmemo pare za panj takva neka shem je bila. Uglavnom dosli mi do Huga otisli do njegove frendice. Kad ono pusiona... NIsta za pit. Nitko na kvartu nema nikaj za pusit. i nekaj se on posvadao s frendicom i otisli mi do skole. Tamo klinci imali oprostaljku u vatrogasnom domu. popili pivu od pol litre nas pet i vino od litru i nista mi otidemo iza u nogometni klub gdje je bila neka momacka nazicali S., ja i Hugo po pivu i otisli iza skole. Otpili mi tamo svoju pivu i krenuli mi nazad ja zabrijao u svom filmu i hodam ja ispred Huga i S.-a kad najedno njih dvojica: ''Daj ga pogledaj ko Sheriff je i otad mi je nadimak i Sheriff... Da ne duljim pricu zavrsili smo na kraju na momackoj veceri s harmonikom dok se Hugo nije nacvrco ko svinja i onda smo ga ja i S pratili ili bolje rec nosili do doma i krenuli u 5 ujutro auto-stopom do grada... Najbolja shema je bila dok sam pokusavao Huga privest svijesti sam mu uzeo rizle jer je konacno netko imao nekaj shita...
Uglavnom ja i S. u 7 ujutro u gradu i jebemo mater ovoj usranoj drzavi ili bolje reci lijenoj jer nitko ne bi prdu dignuo prije 8 da otvori da ranoranioci mogu popit kavu nakon duge mracne noci...
na raju smo zavrsili na dolcu u nekoj odvratnoj birtiji na jos odvratnijoj kavi... i dode zenska i kaze da su 2 kave 19 kn... i nista mi ostavili cirka 12 i otisli al nas je zenska uhvatila i rekla da je 2 kn viska jer je kava ipak 10kn...
Eto to je prica kako sam ja postao Sheriff... Kako je S svirao harmoniku na momackoj i skoro pobrao 300 kn i kako je Hugo donesen doma doslovno mrtav jer se ni dan danas ne sjeca dosta toga...

| 23:27 | Reci brate (10) | Printaj brate | #

<< Arhiva >>


Don't tač this

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga moga>



Google PageRank Checker Tool
Kontakti bloga moga>
imejlzablog@yahoo.com
Counter bloga moga>
Free Counters
Free Counters


Cursors