utorak, 29.11.2005.

KAJ CE MI NASLOV

Evo ovako ljudi rado bih vam se predstavio ali ne zelim jer zelim ostati anoniman jer nikako ne zelim da mi ovo starci saznaju tako da...
Uglavnom ovaj blog sam otvorio iz neznam kojeg razloga(zvuci kao da sam totalni strebercina al dobro)
Kaj ce se sve pisat na ovom blogu fakat neznam.... dodite pa procitajte.
al evo da vam kazem ukratko svoj zivot
rodila me majka davnih dana... krenuo sam u skolu kao sva ostala djeca... sve je vise manje bilo dosadno... u sedmom osnovne sam govorio da necu pusit pit a kamo li pusit droge... stvari su se promijenile
pusim pijem i pusio sam drogu...
za sve one streberilose i zatucane vjernike koje misle da je droga nesto lose ili alkohol i cigarete za pocetak im svima jebem mater jer kako mogu to rec kad nikad nisu ni probali... to kaj su procitali knjizicu koju su dobili u osmom osnovne koja je sadrzaval stetnosti droga, sto je napisao neki pedercic koji je u mostaru da 1000 maraka da bude neki kurac od nekog znanstvenika i od knjizica si pokupio neku lovicu...uglavnom to ne znaci nista...
ima istine sve je to stetno i lose za zdravlje al ak onda vec briju na taj streberluk i NEzivot koji smatraju zivotom nek si onda kupe gas maske jer je smog isto stetan i tisucu raznih stvari...
s druge strane ak ti dijete jednog dana dode doma napuseno kak ces ti znat da ti je dijete napuseno ili pijano kad nikad nisi konzumirao tak nes... to kaj si procitao u knjizici da ti se cakle oci i da mu je sve smijesno ne mora nis znacit...meni se nisu caklile oci prva stvar a druga stvar za sve streberilose ili bolje rec strebedebilose u tim knjizicama ne pise da mozes i zakljucat...onda ti nista nije smijesno i kak ces onda znat kaj ti je djetetu...
ma neda mi se vise ni pisat... prekasno je i boli me glava... razmislite malo o svom dosadnom zivotu pogotovo ti debilcino streberska koja ovo citas i po mogucnosti ides u 5. gimnaziju...

| 00:01 | Reci brate (3) | Printaj brate | #

<< Arhiva >>


Don't tač this

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga moga>



Google PageRank Checker Tool
Kontakti bloga moga>
imejlzablog@yahoo.com
Counter bloga moga>
Free Counters
Free Counters


Cursors