srijeda, 12.09.2007. ♥

♥ Vrijeme je za Showtime!

Tako je, "Vrijeme je za showtime!", barem za mene,wink....16.9.2007. u nedjelju (ovu) u Rijeci, ta je audicija za pjevanje u 9h i ja idem, zajedno sa Lidijom, u kinu Teatro Fenicce, ma sigurna sam da će nam biti suuper....smijehsmijeh Jedva čekam....A najbolje je to što nemam tremu, možda malo, ali Malo,, jer sam bila prije dvije godine u zboru i pjevala sam na pozornici pred svim ti ljudima najmanje tisuću puta....Jojj, jedva čekam...A neznam još što da pjevam,,.Imate li savjet!? Dobro mi idu pjesme: Because Of You od Kelly Clarkson (samo mi je malčice previsoko, ali je ok), Fly od Hilary Duff ( ta je stvarno ok ), Ninanajna od Elene Risteske ( i ona je suuper ), I'm Not A Girl, Not Yet A Woman od Britney Spears ( i ta je super ), Maneater od Nelly Furtado ( ta mi je najdraža pjesma ), Big Girls Don't Cry od Fergie ( ta mi je pjesma preedivna, ali ju još neznam točno do kraja, ali da se to popravit ), a tu su Me&U od Cassie i 1,2 Step od Fergie......Click here to get avatars like this!Ah, šta da vam još kažem!? Ja jaako volim pjevat, a i plesat,, to mi je u krvi, sve to volim, a i crtanje od svoje četvrte godine a sada mi je dvanaest, hehe.....(smijehnutpjeva).....Neznate koliko bi ja voljela da dobijem, pobijedim...Ma ja mislim, tj. znam da bi spavala sa smješkom na licu i po svaki cijeli dan bi skakala i vrištila od sreće...Hjojj, jedva č-e-k-a-m......cryHjojj...ova pjesma My Heart Will Go On mi je taaako super, baš je lijepa, kao i njena pjevačica Celine Dion ( ima stvarno lijep glas ).... Ah, ta škola je počela...Ali za mene je počela sasvim drugačije. nisam se tomu nadala....Profesori se još nisu otrijeznili od opijanja (ludnutzubo), heh a ovi dečki, čovječe su svake minute sve luđi...Ma šalim se, svo su isti, samo što profesori ove godine više nisu onako dosadni kao i prošle.....Škola je nekako bolja ove godine, bar na početku, hehe.....Znam da neću zvučat kao da sam to ja, ali istina je, sada u ovom mi se početku škola počela sviđat...A šta ćeš!?......Click here to get avatars like this!Znam da vas mnogo nevoli školu, ali dok je još početak....Škola je počela i zabavljajte se dok još možete.......POzdRaVmahfinomah

♥ 14:20 ♥ komentari (0) ♥ printVrijeme je za Showtime!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.