četvrtak, 30.08.2007. ♥

♥ Ahh.....nešto novo. ....

PRAVI PRIJATELJ JE ONAJ KOJI TE DRŽI ZA RUKU I DODIRUJE TVOJE SRCE....................
ZNAM DA ME PAMTIŠ NEŠTO MI KAŽE,
ZNAM DA ME SANJAŠ SRCE NE LAŽE I
DA SI SRETAN TO VARAŠ SAM SEBE,
ZNAM DA ME VOLIŠ KAO I JA TEBE;PRAVI PRIJATELJ JE ONAJ KOJI TE DRŽI ZA RUKU I DODIRUJE TVOJE SRCE....................Molimo pričekajte, učitavam blogeditor...


Ništa lakše
Ništa lakše nego riječi
pod hladnim nebom
bojiti duginim bojama
zaboravljen osmjehom bludnice
u strahu brisati
i sve što je lijepo
sve upisati.
Ništa lakše nego poraze
kao nekad poglede
tintom u zaborav staviti
sve one misli na papiru sanjati
i voljeti
i ljubiti
il umrijeti
Ništa lakše tako je lako reći
noćas moram biti jak
dok umoran od stida gasim još jednu u nizu
na pola do gorijelu čežnju
i razbijem strah
pretvarajući dan u mrak
Ništa lakše sve mogu
između redaka odspavati
i utjehi slova pribjeći
iz grla vikati i ljievom rukom pisati
al šta da činim kud da idem
da ova pjesma
diše
da je voliš
da bude nešto više.....


Zaljubljena

:Tijela su se voljela,srca naša ljubila svaka naša svađa u magli se izgubila.......
Grlila te ludo,iskreno i strasno za našu ljubav nije bilo kasno.......
Zajedno smo kročili,prkosili životu dijete nam je davalo snagu i ljepotu....
Bili smo si nada,zvijezda,vjera,sjaj,kako bi ta sreća mogla imat kraj......
Svanulo je sunce,budio se dan,shvatila sam onda,samo divan san........
Imali smo sve,to je bilo jasno,krivim putem krenuli pa platili masno.....
Griješila sam mnogo a i ti si isto,al,je moje srce uvijek bilo čisto......
Samo ti si bio i uvijek češ biti ljubav prema tebi sada moram kriti.......
Sada nemam pravo voljeti te glasno da sam te izgubila još mi nije jasno..
Molim te oprosti mi što sam te povrijedila ovu situaciju nikad nisam željela........
Možda jednog dana u slomljenom srcu prepoznaš pravu ljubav na mom tužnom licu........................


da nema pravog druga
da svaka ruža ima trn
da svaki dan je crn.
Rekli su mi da su svi ljudi zli
izgleda nisu znali da postojiš
********* ........TI.......******/font>
PRUŽI MI RUKU DA TE OSJETIM,
NASMJEŠI SE DA ZNAM DA POSTOJIM,
KORAČAJ UZ MENE DA ZNAM DA SAM ŽIVA,
VOLI ME BAR JEDAN MINUT, SAT ILI DAN,
ALI ME VOLI DA JA TO ZNAM!!!!!!!
***********

TKO SI ZAPRAVO TI?
SUDBINA ILI LIJEPI HIR
SAN KOJI SE SANJA ILI
SAN KOJI ME PROGANJA?!
TKO SI ZAPRAVO TI?
PRIVIĐENJE ILI MIT
NEŠTO ŠTO ME BOLI ILI
NETKO TKO ME VOLI?! ****************

Zabrani mi da odem od tebe,
Zabrani mi sve al; nemoj sebe;
Zabrani mi da govorim i dišem,
Al; uz mene budi ti,ne želim ništa više.............
*************

Tvoje je tijelo remek djelo,
Tvoja me faca na koljena baca,
Tvoja me guza pali do suza,
Zbog tvojih očiju je bilo,
proplakanih noćiju,ja volim tebe
a sve ostalo ko j....!!!!!!!!
***************

NEMOJ PLAKATI JER TI SI PREDIVNO BIĆE,
SVAKA TVOJA SUZA I MENE SE TIĆE,
SVAKA TVOJA SUZA I MENE BOLI,
JER JA SAM OSOBA KOJA TE VOLI..........
********************

♥ 20:33 ♥ komentari (0) ♥ printAhh.....nešto novo. ....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.