četvrtak, 09.08.2007. ♥

♥ Današnji dan!!!!

Evo, ja sam napisala neke pjesmice koje su povezane sa mojim osjećajima tu dole, i nadam se da vam se sviđaju...A sada, pošto je Bernarda tu samnom ćemo vam brbljat malo o svačemu, hehe, aj pozzak.....

Ja: Ma evo, ja vam nemam ništa novo za reć, jedno to kako mi se Berny vratila iz Švicarske, ma sada će vam ona ispričat ako joj je bilo, heh....
Berny: Pozdrav! Ovako, ja sam došla iz Švicarske jučer popodne, bila sam jako tužna jer idem doma i lijepo sam se provela, bay-bay...
Ja: I eto, to vam je Berny napisala i tako joj je bilo, koliko ja vidim...A ni ja vam nemam baš ničeg DOBROG za reć, osim toga što sam trebala ić kod tete ( ili šta mi je već ) u Senj, i mislim da ću ić, ali znate, ono, ( ženske StvarI )....Ehh, ajd sada pozzak i budem vam opet napisala neke pjesme, pozzz....cerekwave

♥ 12:48 ♥ komentari (37) ♥ printDanašnji dan!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.