ponedjeljak, 23.07.2007. ♥

♥ PROVOD

Bilo nam je dole suuuper.....Ali su bungalovi bili užas zajedno s hranom,....Wc stalno poplavlja od škafa ( pukla je neka cijev, pa voda kaplje ), u zidu smo imali neki rupetinu OGROMNU iz koje su kao fol izlazile neke bube, iju.....A Kate jednom zamalo da nije pala na mene s kreveta kako se miču i raspadajz, ma dobro, nisam očekivala da to bude kao hotel s pet zvjezdice, ali ipak nešto bolje od ovog...Ali sobe nas i nisu previše mučile jer smo dio dana bile vani pazi sad ovo:
08.00-Dobro jutro...
08.40-Marenda...
09.00-Prva lekcija...
10.30-Slobodno vrijeme...
12.00-Druga lekcija...
13.30-Slobodno vrijeme...
14.00-Ručak...
14.45-Treća lekcija...
16.00-Slobodno vrijeme...
18.00-Olimpijske igre...
19.00-Slobodno vrijeme...
20.30-Večera...
21.15-Disco...
23.15-Laku noć...
I tako svaki dan, TJEDAN DANA.....Samo što nitko nije išao spavat tako rano, u 23.15 ići spavat, ccch,....Mi bi išli spavat u ponoć i digli se oko 4 ujutro, pa išli okolo se šetat, ić na kavicu, itd.....
Ali jednog dana kada smo u discu imali "Kinh and Queen" Kraljica je bila Ines a kralj Tino ( Mrkva ).....Cure su trebale plesat na Shakiru, a dečki su na neku cool pjesmu trebali doć do kraja pozornice, skinut majicu i radit ono s rukama, kao macho muškarci ( hahahahaa, koji smijeh nutroflsmijeh ) , ali je, istina, Mrkva je bio najbolji od svih, onda su se morali slikat zajedno Ines i on, imali su neko cvijeće u kosi, heherofl....Ali nije bilo ni jednog zgodnog tipa osim jednogdead, a taj dečko, Tiynow ( čita se Tajnov ) ide u srednju školu i iz Njemačke je....(burninmadheadbangheadbang)....Ali uhh šta je zgodan, e sada onaj tko je bio na Šolti, ako ovo čita neka ne govori da lažem jer nije istina, bili su neki iz Njemačke i među njima je taj Tiynow.....cerekcerek.....A klopa UŽAS,,,,burninmad.....Čevapi su bili maleni kao moj nokat, a pljeskavica kao moj nožni prst...HJOJ........namcor
A jedne večeri u discu bilo je ful cool.....To je bila večer suprotnog spola ( kada su dečki bili cure, a cure dečki )...Jednom Patriku iz srednje sam posudila sestrinu haljinu, crnu na neke roze cvjetiće, Dora mu je dala neki srebrnasti rajfić, a neka cura grudnjak, onda smo ga našminkale, točnije rečeno, Dora ga je našminkala....A ja sam imala od Patrika majicu i crne, sunčane naočale, od Juraja hlače, od Daria tenesice i od neke cure crvenu šiltericu koju sam normalno stavila na glavu i preko nje kapuljaču, dakle, kosa mi se nije vidjela, i crne, sunčane naočale.... I evo me, čak sam se i nazvala Josip....Heheedeadrofldead...Svi su se okretali oko mene i pitali me ako sam cura ili dečkodead, a su ludilud........Na Haway Night-u nisam bila jer mi se nije dalo.....A u subotu na Karaoke sam se RAZBOLILAAAAAAAAAAAAAAburninmadburninmadheadbangheadbangmadmadblablapuknucu....Pazi ovo:
Bila sam na svom krevetu i slušam od Avril pjesmu "Complicated" na Mp3-u, navila sam muziku na 32, to je najviše, i tako nikoga nisam niš čula, i ove moje cure zove SVE cure i dečke da me slušaju kako pjevam ( a jebote bili su tamo polovica kampa ), cure su bile kod vrata a dečki ispod prozora, i vam pjevam, znate, samo ja se okrenem, a tamo sva rulja, cijeli kamp me slušao, ma došlo mi je da ću ih P-U-K-N-U-Tblablamad....Oni mi svi pljeskali, dečki me hvalili kako PREdivno pjevam za razliku od nekih cura....Yeah, write...bang...Onda kada sam dečkima rekla kako ću ići na Karaoke, bili su fuuuul sretni, i govorili su kako će ići u prvi red da me najbolje vide, i onda BUUUMM...Ja sam se razbolilaaaaaaaablablablablablablaroflheadbang........A kada su to čuli, zamalo da nisu počeli plakat, jadnici, baš mi ih je žao,nonamcor......No nećemo se sada toga prisjećati jer...Ma ništa, uglavnom se meni više neda pisat tako da idem sada komentirat druge čovce, Pozzzz svimaa
Winking Kao Anis Images

Winking Kao Anis Images




♥ 07:56 ♥ komentari (0) ♥ printPROVOD

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.