petak, 08.06.2007. ♥

♥ I DON'T NEED A MAN??? & TRUST ( sorry Sarchy )

haj ljudi!
evo danas vam se budem malo izjadala...
jeste se ikad pravili da vam nije stalo do nekoga, samo da prestanete MISLIT O NJEMU/ NJOJ?
sigurna sam da neki od vas jesu...
ja jesam...
a možda to radim i sada?
ne znam...
ponekad mi je tako krivo što neke stvari nisam drukčije napravila...
ono toliko bi stvari promjenila da mogu jer sam stvorila (nekim ljudima) pogrešan dojam o sebi...
jeste ikad čuli da vas netko iza leđa ogovara ili govori laži o vama, a zapravo vas ta osoba uopće ne poznaje?

ja jesam...
naime, moj jedan "frend" iz razreda je toliko puta srao po meni i
zvao me nekim pogrdnim imenima... tako da sad nisam u nekim odličnim odnosima s njim...

svi su mi govorili da ga ignoriram jer je bilo poznato da sam mu se sviđala... svaki put bi bilo isto on bi mi tak neš reko ja bi mu oprostila i opet ispočetka, jedino kad sam bila s njegovim frendom nije smio srat po meni...
zato vam kažem, nemojte opraštat ni vjerovat nekom ko vas je iznevjerio više puta... jer ako je nekom stalo stvarno do vas ta vas osoba neće povrijedit namjerno...
ja vjerujem da svako treba dobiti novu šansu da ispravi ono u čemu je pogriješio, ali ako to opet učini, dobro razmislite prije nego što mu/joj oprostite...

& dragi moji zapamtite ovo...

ONAJ TKO VAS RASPLAČE NIJE VRIJEDAN VAŠIH SUZA, A ONAJ TKO IH JE VRIJEDAN vas neće rasplakati!!

♥ 10:17 ♥ komentari (0) ♥ printI DON'T NEED A MAN??? & TRUST ( sorry Sarchy )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.