srijeda, 16.05.2007. ♥

♥ Jeeeeeeeeeeeesmijeh

Uspilo mi jeeeeeee............za onaj veeeeliki post šta sam napisala dole da mi nije primalo, primilo mi je, prihvatilo mi je taj post, ako ne znate, govorim o postu "Ljubav:lijepa, ponekad i tužna" sretna sam, naravno, jer bi se ubila (ne doslovno) da mi ga nije prihvatilo jer mi je puno trebalo da ga napišem.....jeehheeeeeesmijehsmijehdeaddead

Vidite, niste ni primjetili, u jednom sam danu, tj. noći napisala TRI posta, ovaj mi je četvrti, pa šta nisam za svaku pohvalu?? Ha ha?? Oprostite mi, ne želim ispasti hvalisavica, ali jednostavno ovo je novo i čudno za mene da sam toliko toga napisala u samo jednu noć, hehedeaddead

LAKU NOĆ SVIMAthumbup lijepe snove vam želimthumbup

PoZzZzZzZzZzZzzZZzwavewave

♥ 21:31 ♥ komentari (4) ♥ printJeeeeeeeeeeeesmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.