svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

....................

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o nama...

ime:martina
prezime:the drolja
škola:IVANA CANKARA
volim:izlaske,čokoladu,gumene bombone,playboyev znakič
raštrkane plave dečke,zguza,ŽESTOKO,LAURINE čudnovate zvukove
burn vodku,alkohol,tulumarit,sebe,
perverzije,kretenizam,chatovske pedofile....
ne volim:dosadu,jednu curu i jednog dečka iz našeg razreda,kobali kad krišti
kelj(jukiiiiiii!!!!!!!!!!)prokulice i ostale splaćine,školu,lauru i anju
(pošto one mene ne vole,evo vam ga na suk my cak bwohahahahahaha)laurinu i anjinu
zaljubljenost i trčkaranje za simpatijama(ljiga),bahate i ljude koji vole kritizirat i ne znaju di je granica...
slušam:apsolutly everything but the CAJKA
napaljuje me:osobito sex u troje,itd.ugl. SVEEEEEEEEE
msn:tinchica84@hotmail.com



ime:laura
prezime:ohoohhhoo
imam:14 god.
škola:gore navedena
volim:jednog dečka cerek,anju i martinu(moram reć da anju više al i tebe martina jako),
sapunice,kobaličkin smijeh i njenu šlempavost,
stenjat,što martina voli(moje čudne zvukove),Evana Taubenfelda
i Chad Michael Murraya,TREE HILL naravno,gledat anju kak svira po radijatoru,čitat perverzne
pričice u joyu i OK!-uwink,ne pozdravljat susjedepjeva,vrijeđat anjinog dragog,klupicu na igralištu,zajebavat se pod njemačkim i engleskim,gledat kak
anja pati kad ne vidi svog dragog a ja svog vidimbelj,pjevat pjesme od avril
i tak mučit sve oko sebe,internet,svoju mačku i hrčkamah,mtv,svoj mob,napit separty,dopisivat se s perverznjacima na chatu,
smijat se drugima kad padnu il pričaju sami sa sobomsmijehsmijeh,gledat malcolma u sredini i jackasse
ne volim:alergiju s očima(nova vrsta),CAJKE ajjjjjjjajjke,jednu
djevojčicu,susjede,one dane u mjesecu,žuljeve,BABE u
tramvaju,školumadmadheadbang(sve profe osim pekice i kramice),kad mi anja vrijeđa dragog
i njezino cendranje da je debela(NISI DEBELA!!!!);TJELESNI!!!madpuknucuheadbang
slušam:avril,evana taubenfelda(the black list club),sum41,good charlotte,blink 182,
ugl.sve pop-punk bendiće,....
napaljuje me:sve me napaljuje,osobito vibracijenaughtynaughty
msn:lavril.bbb@hotmail.com

ime:anjawavethumbup
nadimak:njanja
prezime:bi ti bilo
škola:gore navedena
volim:svoju simpatijucerekcerekcerek,lauru i martinu, al lauru višemah,bit na kompu, ponekad učitrolleyeseek (znam,znam), paregreedy, volim gledat anime i čitat mangu (japanski strip) online,zajebavat se pod engleskim, svirat po radijatoru, voće i povrće,kelj, poriluk,pauke,zmije,glupirat se,glazbu, biologiju, svoga pesu i zečeka,čitat a posebno stephena kinga i darren shana, biti sama,crnu i sve psihodelične boje, mijenjat svaki tjedan žnirance na svojim starkama, tuć lauru kad se podrigne,izbjegavat ljude na msn-upjeva,crtat leptire...
ne volim:kad se ljudi podriguju, drže pogrbljeno i uopće nemaju bontona, biti uredna, kad me laura stalno vrijeđa i govori mi da sam čudna, nosit kišobran, zakopčavat jaknu, tjelesni i trčanjeburninmadheadbangmadmad, geografiju,dvije cure, kad dobim 4 iz testa, spavati, jesti, šminkerice i kurvice, male bahate,CAJKE, GUSJENICE i PURANE...
slušam: 30 seconds to mars, 3 days grace, him, foo fighters, linkin park, the used,apocalyptica, the prodgy, bullet for my valentine, avril, enya...
napaljuje me: mislim da ću ovo preskoćit
msn:anja9@windowslive.com
zujozujozujozujozujomahpjeva

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

četvrtak, 29.05.2008.

oj

E danas je bio superrrrrrrrrrroflroflnutnutyeszujo dan. prvo imali smo danas predsat hrvatski i trebali smo pisat test kao neki završni il nekaj tak, uglavnom uđemo mi u učionicu i ja onak sjednem na svoje mjesto i izvadim papir i počnem pisat svoje ime kad vidim da mi laura nekaj govori kao ti nešto nemoraš pisat. ja nju onak gledamnono i mislim si ma sigurno sam krivo čula kad ono profa kaže Anja ti za nagradu nemoraš pisat test možeš izaći van. i tako ja se ljepo izvuklaroflroflzubobeljwave i bezveze sam potrošila pol jutra da naštrebam daj glupi hrvatski. onda nisam znala kaj da radim jer nikog nije bilo pa sam stajala tam kod stepenica na ogradi i vidim ono svog ˝˝dragog˝ da izlazi iz učionicecerekcerekcerekcerekcerek.to je bila sudbina nema šta. on je tako presavršencerek. no dobro. kaj smo onda imali? a da poijest; boringgggg zijevzijevzijevheadbange skoro sam zaspala. onda je bila biologija i došla nam je ona kučka melanija da riješimo neku anketu o našem iskustvu u osnovnoj školi, uglavnom ja sam zaokružila sve ne i nikad jer mi se nije baš dalo čitat i učili smo o pranju zubamouthwash i karijesuzubo.pod matematikom smo sam nekaj bezveze vježbali.onda je bio velki odmor i nažalost moja simpatija nije bila na igralištucrycryno. onda smo imali vjeronauk i njemački i cijelo smo se vrijeme zajebavali i nismo niš radili. e onda je došao engleski. e kako jaobožavam taj sat. na početku su se dečki nabacivali s nekim plakatom kojeg su negdje strgali a ona se onak dere Zašto u 8.c uvijek nekaj mora letit po zraku?nju apsolutno nitko ne sluša svi hodamo naokolo i deremo se. uglavnom pravi kaos. a ona se tam dere blablanekaj na nas a nitko se ne obazire. a ja i laura se gađamo s gumicama i ona mene pogodi i gumica mi ode u ˝dekolte˝ i ja je počnem vadit i crkavamo od smijeha a profa nas gleda ko da smo ludeeekeek. onda sam se skrivala iz zavjese i glumila the nanny i takdeadzujonut. ta žena je tako bahata pa to je nešto strašno. da kako se mi to ponašamo da šta je ovo da mi nemamo poštovanja da smo neodgojene životinje, da se ona neće spuštat na naš nivo, bla bla bla ludbanguglavnom bilo je zabavno.thumbupsmokin

ajd neda mi se više ovo pisat pozz svima!
i posebno hvala mariji i andrei na komovima!!!!wavewave

by: anjafinocerekpartyzubonut


| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.