miss sarajevo

Subota

Kiša. Subota. Još jedna. Čudim se što sam uopće svjesna koji je dan u tjednu. Već neko vrijeme svi su mi isti (sad ispada da sam bila uzoran student i tijekom tjedna išla na predavanja). Otkad se vratih kući (iz mjesta studiranja, dakle, u svoj mali grad), 'kradem Bogu dane'. I, kao što rekoh, svaki mi je isti.
Sjećam se što mi je subota ne tako davno značila. Budući da sam kronični niskotlakaš- ustajanje tek nešto prije podne, lagani kućanski poslovi, ranoposlijepodnevni odmor (?!?) i kasnoposlijepodnevni početak organizacijskih priprema. Zatim depiliranje, feniranje, lakiranje... Mi žene ponekad više uživamo u pripremama, nego u samom izlasku, pogotovo kad tako uljepšanog, ufinjenog i profinjenog izgleda moramo paziti na fino ponašanje; da ne popijemo previše pa nam se razmaže maskara, izvrne noga u X cm potpetice, ili da, jednostavno, ne postanemo preglasne...).
Naravno, godinu-dvije unatrag, u sada svršenim studentskim danima, često prakticirah tjedne izlaske (i uvijek je netko bio 'za', za razliku od ovdje, i sada). Bez dopodnevnog spavanja, bez višesatnih priprema, i u studentskim birtijama s teretnom Karlovačkom...mmm...šmrc.. (uzdasi i jecaji nostalgije). Jesam li i dalje 'fina' ako priznam da mi je to bio najveći gušt?

Dakle, a sada.. Volim ustati subotom oko 9, usisati i obrisati prašinu, očistiti prozore (yeah, danas pada kiša). Oko 11 nataknuti sunčane naočale (grrr.., danas pada kiša) i odraditi višesatnu kavu. Vrhunac dana. Internet, knjiga, šetnja (čak!) i neki (dobar?) film (mislim da ću se danas domoći piratske 'Grbavice')... Subota. Zar to nije tužno?..
Imam ja s kim izaći. Imam i gdje. Napokon, kad popijem, ionako nije ni bitno. Nažalost, izaći ili ne- odlučujem trijezna. I često ostajem 'u krugu obitelji'. 'Uz TV'. I živim za one vikende, ili spontane tjedne izlaske, kad sam posebno optimistično raspoložena, kad se nadjem s 'bivšom cimericom', ili 'prijateljicom koja je odselila', kad nekamo otputujem... Nije to tako teško. Na sve se čovjek navikne.

Koliko god izlaske razni sazreli, uozbiljeni, iživljeni i izlascima zasićeni moji isto- ili slično-godišnjaci smatrali nebitnima, nadraslima, doživljenima i proživljenima, prošlim svršenim vremenom, ponosno ističem da sam još mlada, djetinjasta i neiživljena. I željna izlazaka. Samo čekam bolje dane.

29.04.2006. u 09:29 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?







Oh,my life is changing every day,
In every possible way.
And oh, my dreams,
it's never quite as it seems,
Never quite as it seems.

I know I've felt like this before,
but now I'm feeling it even more,
Because it came from you.
And then I open up and see
the person falling here is me,
A different way to be.

I want more impossible to ignore,
Impossible to ignore.
And they'll come true,
impossible not to do,
Impossible not to do.

And now I tell you openly, you
have my heart so don't hurt me.
You're what I couldn't find.
A totally amazing mind,
so understanding and so kind;
You're everything to me.

Oh, my life,
Is changing every day,
In every possible way.

And oh, my dreams,
It's never quiet as it seems,
'Cause you're a dream to me,
Dream to me.