body So don't you worry...You can ease your mind...'Cause we 'll be dancing...at the end of time... - ...Shayla... - Blog.hr body

So don't you worry...You can ease your mind...'Cause we 'll be dancing...at the end of time...

...i tak...došo mi je komp...sad valja..zapravo ne valja...niš' ne čujem...
...al ajd...

...u školi je super...mal matematika ne ide...al inače...super...prolazim s 4...valjda..da..

...matko i sonja ne pričaju...istukla ga je...trš!

...prekrsno je!

...i pada snijeg...
...a ljepo je...
...al sad nemogu nosit starke..
...de, moram marte...
...al, ajd!...

...a danas van...uf! Jedva čekam!

...waaa!

...Lejla i ja smo se slikale...a vidjet će te!
...ma Lejla je najjača...
...sviramo ja i ona...
...pod tjelesnim...
...zvijezdu sjevera...
...waaa!...

...ajd, Marine...pa ljep je Vandenberg...

..sanjala sam da sam vozila auto...s 50 centom..
...joj..zašt s njim?! Zašt nije bio Aldrich...ili Ćehica...
...i onda su Sara i Lucija negdje pale...
...a ja sam plakala jel sam se bojala da nećemo ić van danas...
...a waaa!!....

...Bole pazi šta si reko za danas...btw. dolazimo po tebe! :P
...=)...

...Šao!



15.12.2007. | 08:48 | | 11 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I know you…You know me…



Inače da…ja…puff…

…Tanja…
...Šejla...
…Taš…
…1, komercijalne…
…15 godina…
…03.10.1992…
...vaga…
…sluša sve…
…najviše rock…
…whitesnake…
…guns n* roses…
…opća opasnost…
…divlje jagode…
…i tako to…
…najjači likovi…
…ma Marin…Ćeha..
…Doug Aldrich…
…David Coverdale…
…Sara, Lucija, Kole…
…Anđela,Adriana,Špoljo…
…Lejla, Sonja…
…i svi…
…obožava subote i to Valpovo…
…al dvorac je zakoon…
…al ne voli kad pada kiša…
…blju!…
…crying in the rain…
…voli plakat…
…al voli se i smijat…jako…
…smile…stalno…
…voli motore i gitare…
…voli pjevat s Gažićem…
…now you*re gone…
…i da…
…voli vas Tanja…

Imam svoj mali svijet…i oko njega kineski zid…



You know it*s true…Everything I do I do it for you…



Samo kad kući krenem prate me tvoje sjene i pletu mrežu oko mene…



I never realised my love could be so blind…

You're all I need…

I need your love much more than I can say, I realise without you I can't face another day…



With only love to light the way on the road to Judgement Day…

'Cause I love you, an' I need you, I'll do my best to please you…



'Cause we'll be dancing at the end of time…

I love you, I need you I'll get down on my knees…


Bez duše si niko, bez duše si ništa…kupuješ, prodaješ, oduzimaš i dodaješ…



Jednom kad noć ukrade nebu, sve što si voljela na njemu, bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu. Ruke pamte samo ljubav najbolju. Jednom kad usne ne budu htjele…u strancu utjehu tražiti. Suze će srce šapnuti da je pogriješilo, jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo. Kad tuga jednom na vrata dođe, a samoća zaboli, hoćeš li moći ime moje sa usana svojih skloniti?! Bili smo jednom najbolji, o nama u priče pričali. I sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti…poslije mene lađe su ti slomile bure i vjetrovi.



Jer moj je život igra bez granica umorna priča, trganje stranica na kojim ništa ne piše…
Jer moj je život vječito padanje, kad zbrojim poraze ništa ne ostane. Samo još vučem navike i sve na tome ostane…



…In the still of the night I heard the wolf howl,honey…Sniffing around your door…In the still of the night I feel my heart beating heavy…Telling me I gotta have more…



Jer ti…ti mi nećeš mahnuti kad me zagrle tišine i kad mi duša poleti slomljenih krila u visine…zalud će zvona zvonit…uzalud mi jeka…jer ti…nećeš se okrenuti…ti mi nećeš reći zbogom jer nikad nećeš saznati da sam otišo za tobom…



Kada dođe s brjegova miris ranih snjegova meni na um padneš ti pa se pitam šta na bi, eh šta nam bi od ljubavi?! Da li ti se ikada suza za mnom omakla?! Ne pozvanog u svom snu, nađeš li me koji put, i da li si ikada mene voljela?!

Helloouu…I love you!



…i svaki novi dan…ko smrt je dosadan…jer tebe nema tu…



Every time I close my eyes I can't escape your face…



Ljubav je ko svijeća, lažljivica sreća. Jedan dan se smiri drugi još je veća.



I sad kad te nema, suze mi obraze hlade.
I sad kad te nema, zar više nema nade??

moji najjači…