Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-20
Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...FacE s PijAce...lool...yeswink
..bRac0 m0j..cerekkiss
..AniTa..cerekkiss
..sEka m0a..cerekkiss
..Iw0na..cerekkiss
..MaLa MartIniCa..cerekkiss
..DaRaC..thumbupwave

...0 meni...o0o0U yea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..MateA..lud
..G0dIne....16..lud
..Žiwim u....RetFaLi..lud
..0bRazuju mE u....Ek0n0msk0j..lud
..RazRed....2.e..naJb0lji..lud
..h0bi....nE p0st0ji..lud
..pRijatelji....aa neda mi se naBrajat..swe ih w0lim..lud
..najwiše w0lim....izLaskE..žiwim za t0..lud
..najwiše mRzim....aaa šk0lu gLupu..kme..lud
..Bračn0 staNje....zauzeta..lud


...m0ja jediNa..

i posle swega ja te čekam,
al me ubija kad kažeš,da ima wremena..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija polako,moja jedina..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija kad kažeš da ima wremena..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija polako moja jedina..

ja neznam kak0 da počnem
jer se bojim početka,
sjedim zatworen u sobi,
plačem,sećam se swega..
kada sam ti pijan ja start0w0 p0 šk0li..
blamira0 p0 basu,kad sam prič0
da te w0lim..
kada reka0 sam ti ja
nikad nisam woleo,
tada shwatio sam da bi
s tobom žiwot proweo sada
shwaćam da je swe u žiwotu prolazno..
sedim owdje sjeban jer
sam prwu ljubaw prokocko,
i nemogu da te gledam
kako pored drugog stojiš,
a najwiše me b0li t0 št0
kažeš da me w0liš..
znam reči neznače,al reči me ubijaju,
ti kažeš da ti značim,
al drugi te imaju..
sanjam te,tražim te,
kad widim te nestaneš,
tražim dah sw0je
duše u 0stacima mećawe..
twoja slika sreč0 nekak0 budi mi sećanja
a d0br0 znam da sam kriw
št0 wiše nemam gde..
i ja mislio sam ništa neće m0ći da
nas razdw0ji,i swe bi da0
da te wratim i lepše nastawim..
seti se dlan0wa i dana kad sm0
maštali,e kak0 sm0 se p0sle swega 0wak0 rastali..

i posle swega ja te čekam,
al me ubija kad kažeš,da ima wremena..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija polako,moja jedina..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija kad kažeš da ima wremena..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija polako moja jedina..

gledam,sat otkucawa
ali kazaljke st0je,u senci wremena
čekam b0l da pr0đe..
čekam tebe da d0đeš,
da me zagrliš k0 nekada,
ali d0 tada widim sam0 lepa sećanja..
sreč0 da znaš
k0lik0 mi treba tw0j 0smeh,
naša sreća,pa i tuga
mn0g0 lepše neg0 n0ći skitnjice
0tkada te nema,
k0ja traži utehu d0k
luta kr0z bulewar..
swi dani naši,
swe ulice naše
,swe na tebe me seća,
a n0ći me plaše,
tražim te u drugima,
swe 0swestim u jutrima da
zab0rawim lica k0ja sin0ć
su me susrela,
0pet sam wračam se na star0,
0pet znam da t0 star0 želim stwarn0..
weruj da nem0gu da zab0rawim..
al weruj da werujem da m0gu
da se pr0menim..
wiše netražim te ljubaw tražim
sam0 priliku n0wu,
a ljubaw će d0ći sreć0..
weruj mi da m0gu..
znam da ti značim,
ti znaš da mi značiš
pusti neka b0li,nekad m0ra da se pati..
budi iskrena sam0 t0 te m0lim.
.swe št0 treba da znaš
da iskren0 te w0lim..

i posle swega ja te čekam,
al me ubija kad kažeš,da ima wremena..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija polako,moja jedina..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija kad kažeš da ima wremena..
i posle swega ja te čekam,
al me ubija polako moja jedina..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..mi sm0 jači i 0d sudBiNe..

U ime svih nasi zakletvi
u ime ljubavi
zatvori oci i ne placi
i ne proklinji

Jer bol je jaca i od istine
nismo krivi mi za pobjede
ni poraze

Refren
Mi smo jaci i od sudbine
nama niko nista ne moze
mi smo jaci i od sudbine
nama niko nista ne moze

I ako jednom nestanem
kao Titanik
i santu leda prelomim
a tebe izgubim

Jer bol je jaca i od istine
nismo krivi mi za pobjede
ni poraze

Refren

Refren 2x

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..NOUWE SLIČKEEEE..


..0wdje sam zBiLja diwn0 isPaLa..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..0w0 sm0 KAO ja i čal0 m0j..smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..0pet ja i cal0..krasna sam..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..iw0na&ja..bww..haha..lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..duciLLi&ja..ahaha..u0pće nisam pijaNa..ma n0..smokinpartysmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..duciLLi&dajaNcHe..smijehkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..Saky&Reša..bFF..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..TiL..f0rewer and eveRytiMe..BFF..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..saky..ahahah..smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..mislaw&ja..naughtysmijeh..mal0 se b0jim wisine..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..we0ma snalažljiwa ja..smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ines&iwana&daria&saky..kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ines&ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..diwna ja..bang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..mateica&sarah&ines&mya..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..saky&mee..kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..tajana..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~°(...swe i da m0gu,tebe imati nikada neću...)°~

ponedjeljak, 30.04.2007.

..n0wi p0st..

..huRRa..wee..JeeeeeJ..ja pišem n0wi p0st..roflsmijeh
..kak sam luda..yapyap..o0o0o0oDaaaaaa..smijeh
..a neam blaGe šta da vam pišem..
..hMhMhM..aj 0vak0 ćem0..eek

..PETAK..=D
..bila sam..hM..di sam bila..eh da..bila vani na bbcu..ahaha..yea..smijeh
..i tak bil0 0ke..bar k0lk0 se ja sjećam..thumbuppartysmokin
..ka0 zakasnila sam na bus u 10 pa išla 0nim u p0l 12..
..i ladawave ljep0 iš0 samn0m skr00z d0 m0je stanice u rtf..
..i tam ja čekala s njim njeg0v tramvaj za dg0..ahahaha..
..a jadan čik0..al nea veze..ja se niš nebunim nit sam se bunila..smijeh
..i tak pr0š0 petak..

..SUBOTA..
..aj000000j..nonamcor
..bil0 svašta u sub0tu..ja 0pet bila na bbcu vani..
..0šla tam 0k0 p0l 7..nut
..i vratila se kuć p0p0dne u p0l 2..ahaha..yeaaa..rolleyessmijeh
..ma bil0 je lud0..sve d0k se neš nije d0g0dil0..
..i mal mi upr0pastil0 veče..headbangmadburninmad
..bila sam strašn0 ljuta..al nea veze..pr0šl0 me..valjd..
..i taak..0statak je bi0 jeben..
..0naj b0ck0..iliti j0pa..eeeesuseee..k0i je t0 lik..
..ja sam se kidala 0d smijeha..st0mak me b0li0..strašn0..
..mislim 0d smijanja..baš je legenda..thumbup
..napravi0 je meni & č0kiju wave hren0vke..haha..rofl
..i kaže ka0 mlinka wave da t0 ni predsjednici ne d0bivaju..
..mislim tak serviran0..ahaha..
..a d0nese 0n nama na tanjuru dvije hren0vke,kruh senf..
..i banane narez0 da umačem0 u senf..ahahahaha..
..deeee fuuuuuuuuuuj..ma luud je..
..a najb0lje mi bil0 kad se p0če0 svađat s metl0m..hahaha..roflroflrofl
..ma ugLL..umirala sam 0d smijeha..
..smijeh..aj fala b0gu..i ja sam d0r0..smijeh

..NEDELJA..iliti..NEDJELJA..
..hM..eh da..ja bila neš mal zaspala p0p0dne..
..jer nisam bila ni 0ka skl0pila..
..i naveče me b0b0wave nag0v0ri0 da 0pet d0đem na bbc..
..ja 0nak neda mi se..blabla..
..al jbga..nem0š njega 0dbit..gRgR..burninmadrofl
..i tak ja 0pet bila na bbcu..
..išla bus0m u p0l 12 kuć..
..al 0vaj put sama..kMeeeeee..kMeeeeeeeee..noeek
..0vaj lada mutavi d0š0 p0p0dne u 2 na bbc..
..d0nje0 si gajbu piva..i isplanir0 veče na brijestu..
..d0nje0 si 0n lijep0 vreču za spavanje..ahahaha..
..i 0š0 u zgradu..tam je bi0 cijel0 p0p0dne skr0z d0k mi nism0 d0šli..
..hahahhaa..i 0n je ist0 lik..thumbup
..j0jj0j..i tak..

..DANAS..
..ehehe..šta danas..
..eh da danas idem0 pajkit u šumu..smijeh
..ma mislim da će bit preeeejeben0..ma 0će,valjd..smijeh
..al sam da kiša nepada isuse..0nda ću se kiLL..
..maaaa ni t0 nas neće 0mest..partysmokin
..ehehehe..
..i taaaaak..neznam više šta da pišem..
..pa idem..
..mislim da je d0sta..
..t0 je 30% d0gađanja ispričan0..
..al jbga..
..di bi d0šla da je više..roflpuknucu

..aeeee haaaaaaaaaaaj svimaaaa..kisscerek

- 14:45 - ..ĐaSt kLjIk.. (30) - ..Ni Za žiWu gLawU.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..ma Šta ČitaŠ kaD widiŠ..
....aaaaa...
....swe št0 widišššš...
....000o0o daaaaa....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..sLika mal0 swakakih..

..prie westa..u wCu..haha..iwana&wanja&ja..swe ja..hah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..u westu..

..mia(kuMa) & Ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ja sekiCu(ninu)sw0u jubiiim..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..bwahahahaha..mia&ja..KES..=D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..hahahahah..iiiiiiiii..prestrašno0o0o..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..hm..=D..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



..ja&mateica m0a..kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ahaha..jedem b0ras0we špagete..smijehbelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ja&b0b0..ahaha..wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..peca&ja..kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..d0ris&ja(kak sam debel0 ispala)cry..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ja&iwana..a nism0 li diwne..bwaa..headbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..iw0na&ja..ahahaha..zubo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ja&iwana..n0,nimal0 nisam čupawa..cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..TiL TiM=BFF..cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..iw0nica&ja..mama&kćeR..kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..a sad mal0 s n0we..

..0w0 je b0b0..diwna slika..muaha..smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..0w0 je BuBa..smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..0w0 je din0..š0g0r m0j..smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..cm0k..ja & d0mba..cereksmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..0pet ja & d0mbA..cereksmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ja & piwce..najb0lji lega..roflsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..a sad 0staLe sLike..

..daRac&njeg0wa majKa..zaR nisu diwni?...cerekwave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...maJa B.b.C..supeR je..kisscerek

Image Hosted by ImageShack.us

..ja & maJa..b.f.f..roflsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..dis is Kika..žena m0a..super je..cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..d0risKa m0a..u sRetn0j vezi s Čal0m..kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..maja m0a..cerekkiss

Image Hosted by ImageShack.us

..marasiCa & din0..rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..ja & 0we..mal mi se 0k0 slegnil0..smješn0..roflbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..mia..kUmče m0e..kiss

Image Hosted by ImageShack.us

..maRinčEEEE..aa suPer je..cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...m0j braciLi...w0jim gaa...roflkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...b0raS..o0oYesss...yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...cuRka m0a...kisscerek

Image Hosted by ImageShack.us

...čal000...pRed0baR je..cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...daRac&j0njiĆ_aKa_leGenda...thumbuprofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...aniTa..supeR jee..kiss

Image Hosted by ImageShack.us

...b0šnjaKica...smijehkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ja..j0š priE...haha..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ja & tiNica u 0ksu..ja plawusHa..drsH..bang..diwna slika..muaha..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...kRaj 8.RazReda...kiss swim biwsHim 0sMasHima...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us