F OO T L OO S E

ponedjeljak, 13.11.2006.

Danas mi je bio jako dobar dan, prvi nakon 2 tjedna neke čudne krize. Obavila sam jedan razgovor za posao, čak sam se uspjela ugurati u termin raniji od zakazanog, pa sam još s bivšom kolegicom popila brzu kavu. U nekom bircu u Buzinu! Vrlo blizu benzinske na kojoj radi čudnovati kljunaš ( ovo je nešto interno). Danas sam se osjećala kao da mogu sve, kao da sam spremna na svaki rizik. Uf, koji dobar feeling! Danas me čak ni kolega kojeg inaće nitko ne voli nije uspio iznervirat. Njegovi kometari su ubi bože, stvarno nema mjere. Inaće šutim jer sam nova i ne želim se nikome zamjeriti. No danas sam mu odgovorila. Uostalom, tko mi je on?!! Nije mi niti šef, niti ništa. Jednog dana kad odem od tamo on će mi biti isto što i papirić na cesti. Jadan je, i zato se vjerovatno tako i ponaša. Primjer: on meni kaže da sam jako spora jer dok on neku stvar napravi za 2 minute, meni treba 15 min. On tamo radi 4 godine a ja 3 mjeseca!!! nono Logika= o bodova. Nakon 4 godine ću ja to raditi nogom i žmirečki! Kreten. Punoglavac! bang
Komentar: "Jebeš budalu!" ( to mi je jedna od boljih iz Žikine dinastije) smijeh
Danas čak nisam ostala na poslu 2 sata duže nego 20 min, otišla do frendice, izbrbljale se, pojele pizzu, došla sam doma, sredila se, oprala kosu, napisala mail, komentar na blog i svoj post. Već dugo nisam bila tak produktivna! Možda sutra oper padnem u neki down pa danas uživam u svakoj minuti.
Idem pod svoju žutu dekicu....

P.S.
Fredie, ugodno sam se iznenadila kad sam se vidjela na listi tvojih omiljenih blogera. Thnx party

13.11.2006. u 22:52 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful