F OO T L OO S E

ponedjeljak, 30.10.2006.

!?'!!!

Pa u pi*ku materinu!!! Napisala sam jedan od boljih postova, i kaj...pukla mi je veza i ne, nije objavljen.. Nije sejvan, sve ispočetka!! A koliko sam si puta rekla da ću pisati postove u wordu pa ih samo pejstati. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
E sad sve u tri crte:
Vikend OK, tulum kod koke OK, Liki se nacugala, hodala je okolo sa crveno- pink perikom oduševljena cimericom moje koke. Bila je jaaako vesela, nisam je baš prečesto takvu vidjela. Najčešće sam ja ta koja je "neuračunjiva". Otišle smo u pub, zašprehala je sve frajere. Mašala!

Ja sam u nekoj čudnoj fazi preispitivanja, došla sam do faze da sam tu sve, tako reći, isprobala i opet me pere to da otputujem....Afrika, dobrotvorni rad...bilo kud. Dosta mi je ovdje svega...... Puna sam nekih čudnih osjećaja.... nebi bilo loše zaljubiti se.... i biti voljen natrag. Ne ispunjavaju me više flertovi, samo ovaj tjedan su se ukazale tri mogućnosti za neku avanturu. Neda mi se.... stvarno mi se neda. Želim više od toga.

Slušam novi cd od John Legenda- it's just too good!!!
"Save room for my love, save room for a moment to be with me....
Love hurts sometimes when you do it right, don't be afraid of a little bit of pain, pleasure is on the other side..."

30.10.2006. u 21:49 • 2 KomentaraPrint#

petak, 27.10.2006.

Vikeeeeeeend!

Jedva, JEDVA sam dočekala ovaj fuckin' petak. Tjedan je bio naporan. Svaki je otkad sam u ovoj poslovnici. Totalno su me ubili u pojam. Danas je kolega dobio otkaz. Nije položio ispit nakon probnog roka. I mene to čeka za 3 i pol mjeseca. Aaaaaaaaaaaaa!!! Totalni GESTAPO režim. Samo najjači opstaju. Prvo sam se osjećala glupo, nesigurno....već zadnja 2 tjedna obuzima me neka tjeskoba u vezi svega toga. Al' danas sam pukla. Radila sam i šutila i mislila si u sebi MA ODJEBITE MI SVI, niste vi napametniji nut Došla sam doma, večerala, nakon toga smazala još 2 sendviča, gumene bombone od jagode pa tortilje od chilli-a..... nesscaffe..... Jebeno! I super mi je. Želudac mi je zadnjih dana proizveo toliko kiseline da nebi reagirao ni da se napijem benzina+ rakije ODJEDNOM! Zato sutra pijem jer slavimo 2 rođendana partyparty !!!
Bila sam na dejtu s tipom kojeg sam upoznala ovaj vikend, ima šarma al' je "hvatač". Jooooooj, još jedan. Primio me za ruku dok me vozio doma, pita me JEL TI FINO? A ja mrtva hladna.... sve mi je to smiješno. Mislim, ok....frajer zna kaj hoće ( hoće se hvatat!!) a meni dosta hvatača. Mada..... treba imati nekoga za "booty call"smokin Ali i to već imam. Zadržat ću njegov broj radi eventualne suradnje naughty

Opet me drži Natali Dizdar i stvar "Rudi", a pogotovo refren kad zapjeva STAVI ME NA DLAAAAAN.... p.r.e.d.o.b.r.o. !!!!!!!!!!!

27.10.2006. u 20:49 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 11.10.2006.

Cijelo selo priča....

Petak navečer.... moja draga frendica izašla van s curama i srela tipa koji joj se već duže vrijeme sviđa. Proveli su neko vrijeme skupa u bircu uz pikado, čavrljanje, zezanje..... U istom bircu sjedila je njegova bivša ( koja ga je varala, trenutno je navodno u vezi s tipom s kojim ga je varala). Pričalo se da je cura labilnog zdravlja....bogami je! Jer..... Moja draga Issa i taj njen tip ( simpatijaaaa) su krenuli van iz birca a ta njegova crazy ex za njima....i viče i dere se za njim. Oni preko ceste, ona za njima...počela ga hvatati, navlačiti i tuči ga! Još dok su bili u bircu cijelo vrijeme ih je vrebala. Dok mi je Issa to pričala sve mi je djelovalo smiješno...no priča se razbuktala. Ova ludača ih je nateravala i nije im dala mira. u jednom trenutku je moju Issu uhvatila i ošamarila ju. Strgnula joj je naušnicu s uha. Issa se pokušavala suzdržati da jui ne ispretumba kak spada, pa joj je viknula DAJ ME PUSTI, NEMOJ SE SRAMOTITI, NISI NORMALNA. Ova luda ju je htjela gurnuti na nekakav zid ali se Issa izmaknula pa se ludača sama zabubala. No tu nije bio kraj...vikala je i trčala za njima. Ovo je vikala da kud on ide, da je on njen (?!!!)- prekinuli su prije više od godine dana ( nemojte zaboraviti da ga je varala s četvoricom!). Očigledno ju je i taj drugi ostavio pa se to ludilo moralo negdje ispoljiti. U jednom trenutku ju je Issa čopila za kosu a ova se koprcala i lupala ju nogama. Strašno! Naišla je policija, čopila ludaču no ova se uspjela istrgnut policajcu i pobjeći. Nije daleko dospjela. Stavili joj lisice i odveli je do kafića po njene stvari. Veli Issa da je ludača izgledala stvarno ludo, rasčupana, pijana.....katastrofa. No tu još nije kraj svemu, jer je navodno naišao i neki lik s kojim je ta ludača čak i zabrijala u toku te večeri, i dok je policajac pokušavao saznati što se točno dogodilo taj lik mu je uzeo pištolj i pobjegao. Kako je to uspio, pojma nemam. Luda kuća!!! Po Issu je došla frendica, trebalo joj je da dođe k sebi. Ovaj "njen" joj se došao ispričati. Nije ni on mogao znati što će se dogoditi. Kad je Issa skužila da joj fali jedna naušnica poludjela je. Skinula je i drugu i stavila mu je u ruku i rekla ČUVAJ SI OVO ZA USPOMENU. On je pokunjen otišao tražiti drugu naušnicu....i našao ju je. Pravi princ. Sve je ispalo Ok na kraju. No nitko nebi očekivao ovako nešto. Moglo je biti gore, mogla je ludača imati neko oružje, nož..... Drugi dan svi su pričali smao o tome kako su se njih dvije pošorale. I sad ispada kao da su se potukle zbog njega. Đizs! No navodno ta treba ima ozbiljnih problema, jer je tog svog bivšeg jednom čak skoro pregazila autom.
desilo se i meni nešto slično s jednim mojim bivšim.... Bili smo skupa par tjedana, bili smo kod njega kad mu je bivša pokucala na vrata ( došla je nenajavljena po neke stvari). Sama je kopala po ormarima, sve je bacala van i što je njeno i što nije), vrijeđala ga i meni se usput obraćala u smislu NEĆETE VI OSTATI SKUPA, ON MENE JOŠ UVIJEK VOLI. Dovela je i frendicu sa sobom ( droljastog izgleda), i ta je meni nabacila par komentara....ne jsećam se što je rekla, nije me zanimalo. Uglavnom, kad ih se moj bivši riješio i kad smo već mislili da su otišle, ova mu je kamenom razbila prozor na kući. Još jedna luđakinja! Što je to s tim ženama da pošandrcaju nakon prekida?! Meni se to još nije desilo. Koliko god sam patila, nebi si ni u snu dozvolila tako nešto.
Ovo još nije ništa što si sve ljudi dozvoljavaju.....

11.10.2006. u 22:08 • 3 KomentaraPrint#

Malo neplaniranog odmora....

U subotu sam bila na rubu iscrpljenosti, no morala sam otići u Austriju u shopping. Navečer sam zaspala u sekundi, i to prije pol 10. Probudila se oko pol 2 ujutro, glava mi pucala....temperatura 38,6. I tako je počelo....cijelu nedjelju sam ležala- a planirali smo izlet na Sljeme no U ponedjeljak dokorica rekla da ostajem cijeli tjedan doma. Nekako mi je to dobro i došlo. Uz sve to dobila sam neke flekice po tijelu ( nekakav oblik lakše psorijaze), riješit ću se toga nekom kremicom ubrzo ( nadam se). I tako sad provodim dane uz dvd-e i ne žalim se ni malo. Danas sam se sms-om javila kolegici koja je počela raditi kad i ja ( jučer nam je bilo 2 mjeseca), i evo "novosti" od nje- od danas više ne radi, dobila je otkaz. Navodno zbog manjkova koje je imala. Užas! Iznenadila sam se. danas je posao stvarno lutrija. Veli da joj nije žao ( može joj biti žao plaće jer je bila jako dobra), ali posla kao POSLA joj ne mora biti žao. Previše stresno ( a ja se pitam otkud mi psorijaza?!) bang
Otkako sam doma ovih dana opet mi se gluposti motaju po glavi..previše analiziranja....... Horoskop mi je dobar, nova ljubav na pomolu......samo neznam jel se to zvijezde smješe ili zajebavaju?! nut

11.10.2006. u 15:13 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 04.10.2006.

Aaaaa!!!!

Napisala sam post i onda stisnula SPREMI. A nije da me netko tjerao da to stisnem. I kaj sad s tim?! Taj post je bio za objavu a ne za spremiti. Tko mi kriv kad ne pišem u wordu pa ih onda samo kopiram gdje hoću.
Uglavnom- proslavila ročkas u subotu, super je bilo. Oprala sam i auto, nakon 3 mjeseca- mašala! Ovih dana me peru promjene raspoloženja koje izlječim shoppingom. Ali se drugi dan promjene vrateheadbang. Eeee onda postoji i dobra mjuza da pripomogne. Slušam neki house trenutno, dobro jeeeeeee! thumbup A nebi mi niš falilo da odem malo trčat oko Jaruna, da se ispucam. Neću ipak, ima manijaka po noći nut

Prodala sam stan ( KONAČNOOOO!!!!), radim u novoj poslovnici ( privikavam se), sve ide nekim dobrim tokom jedino kaj me hebe je to što će zahladiti, približavaju se hladniji a kraći dani, a po tom šugavom vremenu me uvijek hvataju neki down-ovi. Vidim samo dekicu, knjigu i dvd-e.... Komadi 0 bodova. Najbolje tipove ( najčešće u autima) viđam samo na cesti ili iz tramvaja ili dok čekam na pješačkom prelazu. Jedino riješenje je da im u "letu" zakačim vizitku za retrovizor naughty
I kaj...to je to. Nema niš drugo.. tj. ima al' neda mi se pisati.

04.10.2006. u 20:36 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful