F OO T L OO S E

utorak, 15.08.2006.

Tell me what you want?

Cijeli dan sam doma, nije da mi se nekud išlo. Jedina opcija je bila rolanje ali ni to me nije natjeralo van. Pogledala 2 filma na dvd-u, sve pospremila- stan se blista! Čekam frenda i njegovu dragu da dođu na pićence. Nismo se dugo izbrbljali a bogami imamo i o čemu.
Odradila sam već 3 dana u novoj firmi, sve mi je zbrkano, previše informacija nut.... U takvih situacijama me uvijek hvata frka, kao NEĆU JA TO NIKAD NAUČIT. A znam da hoću, trudit ću se i opravdat to svoju poziciju. Dobit ću i vlastitu vizit kartu za tjedan dana. Aha! Sitnica, ali meni baš cool. S obzirom da mi je to prva vlastita vizitka. Već su se cure nabrijale da će nadopisat svoje brojeve moba na vizitku pa ćemo to dijelit komadima koje upoznamo naughty
N. je bila 3 tjedna u Kanadi, od toga 5 dana u Las Vegasu. Vratila se luda i oduševljena. U subotu je kod mene radila koktele, uništila nas a onda je po sobi plesala na "Pčelicu Maju" u vlastitoj koreografiji. Poslije otišle do Jaruna napravile derneeeek!partynaughty

Emotivni život i dalje upitan... Već sam mislila da sam na dobrom putu da se sretno zaljubim ( pomalo i jesam), ali fuckin' ne kužim kako danas definirati vezu jer svi briju na neobavezne veze a meni je toga već pun... KIKI!! namcor Kada ustvari možeš reči ili znati da jesi službeno s nekim u vezi?! Ako me drži za ruku dok se vozimo u autu jel to znak veze ili avanture? Ako se javlja svaki dan s mora, ako me dođe vidjeti čim se vrati s mora...ako puno samnom razgovara, sluša me i zanima ga sve u vezi mene.... i onda se ne javi par dana jer ima puno posla?! I don't know what to think? Malo sam zbunjena ali neću se deprimirati. Vrijeme će sve pokazati....

15.08.2006. u 19:30 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful