F OO T L OO S E

nedjelja, 25.06.2006.

Smršaviti je lako...

Ja na dijeti već 15 dana- ravno. Disciplinirala sam se da je to čudo jedno! Nisam na nikakvoj izgladnjivačkoj South Beach( ili kako god da se zove?!) dijeti već uz pomoć nutricionističkih dodataka prehrani i pravilnom unosu kalorija smanjujem svoje masne naslage njami I ide mi, stvarno mi ide ( za sada). Frendica veli da se već vidi lagani pomak, no koliko se ustvari može i vidjeti za 2 tjedna? Ali veseli me to što ću za mjesec ( a tek 2) bit još bolja koka- YEEEAAAAH! thumbup Polako al' sigurno.
Jučer nismo nigdje ružile, no bile smo vani prošla 2 vikenda i opet je bilo doživljaja ( inspiracija nam je nepresušna). I u srijedu smo se zabavili kod frenda, i kad smo popile Martini ( fine koke, nema šta), pokupile smo se na Jarun. Ok, u igri je bio Brazil jer je bliži. No ipak smo otišle provjerit "mondena" rolleyes mjesta i završile u Piranhi. Nije da patimo od takvih mjesta al ipak je tamo sva ekipa a ja volim kad je ŽIVOOOO!naughty Ulaz se naplaćuje fuckin' 20 kn ( nije im u redu). Ali platile smo i ušle jer nam se plesalo. A i predobre sam bila volje da bi cjepidlačila. I naplesale smo se bogami! Usput smo i srele dosta poznatih nam ljudi i malo pročavrljale sa svima. Bila sam i na najboljem putu da se upustim u ugodno čavrljanje s tipom koji je stajao do mene i za kojeg sam si napravila mental note "hmmm... dobar!". Tu i tamo sam ga ovlaš pogledala, i nakon pol sata evo ti njega- uletava mi sa PA KAJ TI NIJE VRUĆE, VIDIM STALNO PLEŠEŠ?. Jeeeeeee! No nakon prvih par rečenica prekinuo nas je dečko (kojeg znam iz puba), došao me pozdraviti , malo smo popričali i taman kad je on odlazio ja se okrenem a kad ono odlazi i moj "komad". Shit! Ekipa mu promijenila poziciju. Ako moramo.... srest ćemo se opet. Nadam se yes
Btw, pokupila sam u 10 dana valjda 3 broja moba od raznih komada, al' na kraju mlaka voda. Oni nešto BI al' da je uloženi trud minimalan :zijev. Dosadno, dečki. D.O.S.A.D.N.O.
Ljeto je, ja sam puna energije i nemam vremena za kilave. smokin

25.06.2006. u 14:00 • 2 KomentaraPrint#

nedjelja, 18.06.2006.

Ha???!

Danas je Lana Baneli u emisiji Goleo zadarsku klapu Intrade ( tako se i čita), najavila kao klapa INTREJD??!! rolleyes Bravo Lana! Poslije se ispričavala da se nije dobro informirala. E pa jebemu, daj si malo truda srećo, za te pare koje dobivaš trebala bi nabrojat i sve članove te klape. Ma ne zamjeram joj, al' ono....Helouu??!!!
Pogledala sam danas 2 tekme, naši hrvatska su se kilavili ( šta jest- jest), al meni je od cijele nogometne ludnice u glavi samo ( i stalno) ovo:
RUUUUUUŽO, MOŽA MUĆICE.... ( Australac) thumbup

18.06.2006. u 22:16 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful