F OO T L OO S E

srijeda, 10.05.2006.

Smej se smej...

Opet luda subota! Jedna naša frendica ima uzrečicu prije izlaska: BIT ĆE OVO LUUUUUDA VEČER! I da, najčešće ju ušutkamo jer nas više ništa ne može iznenaditi. Al' bogami, iznenađenjima nikad kraja! Prvo smo otišle tu u kvartovski birc ( na glasu), unutra neki zgodan tip pjevuši na gitari. Stale mi blizu njega, naručile piće, pjevušimo i zezamo se. Snimile neke tipove koje smo prije 2 mjeseca upoznale vani. Jedan od njih je vlasnik «egzotičnog « imena. Naime, dečko se predstavio kao NANO ( ???!!). Mi ga gledamo u čudu, pa kakvo ti je to ime?! I još ga frendica pita da tko mu je dao takvo ime, na što je on rekao MA JA SAM USTVARI MLADEN. Ma idi u guzicu mali, a već smo mislili da si SPEŠL. No uglavnom, naš Nano je gledao prema nama al' mi glumice se pravile da ga ne prepoznajemo. To je danas furka pravit se blesav, svi se na to furaju pa zašto nebi i mi. Uglavnom, zabavljamo se mi i već smo piće lagano popile i baš se konzultiramo kako bi mogle uskoro krenuti dalje, kad odjednom taj pjevač drekne na mikrofon ( gledajući u nas): A ŠTO STE VI CURKE TAKO OZBILJNE? ŠTA JE, NEMATE ZA CUGU? KONOBAR, DAJ POČASTI CURKE! no Ajme bruke. Ja sam se samo smijala, kao dobra mu je fora. N. Ga je mrko gledala, na što je on brzo reagirao i opet dreknuo: MA ŠALIM SE! Nema šale s nama, stari. Cijeli birc nas je ziher primjetio. Juhuuuuu! I sad nas tri kao izlazimo van, svi nas gledaju a ja digla glavu gore, ko prava frajerica. Šta me briga. Za dobrim konjem se praši, ne? U svemu tome N. Je izgubila naušnicu pa se htjela vratiti u birc no ja sam rekla da se ne vraćam ni luda unutra. Umirale smo od smijeha cijelim putem do pub-a. Kao, frajer nas je zbrukao, al da mu nismo bile zanimljive nebi nas primjetio. Ja sam na to samo rekla: OPET SMO BILE PRIMJEĆENE! Lude babe. Putem prema pub-u komentiramo da nam se niš gore više nemože desit, al nikad nemožeš biti siguran. I taman sretnemo 2 frenda, kao napadali ih neki pederi u pub-u, ovom jednom se upucavao neki brko ( tip sa velikim brkovima). Strašno! U pub-u klasika, ništa posebno, dok N. Nije uletio neki jako čudan tip. Prvo je stajao pokraj nje i smijao joj se največim mogućim osmijehom, no nije joj prišao, al nije ni glavu okrenuo od nje. Pa nam nije bilo jasno kaj ju tak gleda a ne započinje nikakvu komunikaciju. Otišle smo do šanka po pićence, pa se stale negdje u gužvu kad evo nasmijanog opet do nas. Gleda ju, osmijehuje joj se ali ništa. E onda smo se jedni drugima smijali u facu ko neki debili. rofl Dok nije tip pitao ŠTO JE TAKO SMIJEŠNO? A malo nam je falilo da mu kažemo TI!! No ajde, počela neka spika, frajer se ohrabrio, priznao da je gledao N. al' nisu imali hrabrosti nam uletit jer djelujemo prilično nezainteresirano za svijet oko sebe. Pa je, kad smo dovoljno lude i same sebi dovoljne. Al primjetimo mi sve oko sebe, do najsitnijih detalja. No kad ju je tražio broj rekla mu je da je zauzeta. E tu se frajer uvrijedio. Za ozbiljno!!! Kao mi smo njega ohrabrivale da uleti N. A nismo mu rekle da je zauzeta. Helouuu!? Ma nemoj frajeru?! Pa dečki stalno tako muljaju bez upozorenja i nikome ništa. A on se jadan uvrijedio. Pih! Pobjegle smo od njih, i otišle u birc pokraj, otplesat na Severininu Štiklu. Može reć' tko šta hoće al' stvar je super za plesanje i skakanje. I odmor od «pacijenata». L. Je upoznala nekog komada, cijelu večer je čavrljao s njom i očito je da joj se upucavao na što smo ja i N. Reagirale kao PA CIJELU VEČER PRIČAŠ S NJOM, DAJ PRIČAJ MALO S NAMA. Dečko nas je gledao u čudu. Na to smo navikle. Fakat smo grozne i neozbiljne ali nemožemo si pomoći ponekad. Ustvari, nikad si nemožemo pomoć protiv gluposti. Nekakv lik nam se prikrpao, nije loš, malo je snama plesao pa mi je počeo uletavat kao MOGLI BI SE MALO LJUBITI. A jooooj, dečec, nisam ti ja za to. Pa neznam kad sam se zadnji put s nekim pohvatala vani. Prošla su ta vremena.
Ovu subotu idem u osvetu u taj kvartovski birc na glasu! Ima da ja naručim cugu tom pjevaču lakih nota. Danas me nazvao jedan moj bivši s kojim se tu i tamo čujem, pričali smo malo više od pola sata i smijali se ko ludi. Bilo mi je drago što me nazvao, i sad je kao neki plan da i on izađe s nama u subotu. Ajde de! zujo

10.05.2006. u 22:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful