F OO T L OO S E

petak, 10.03.2006.

Kiša cijeli dan

Probudila se ujutro, a vani skoro pa mrak! Kiša lije ko luda. No nije to razlog za loše raspoloženje. Ili ipak je?? Pa izgleda da je jer sam baš nekako BEZVEZEEEEEE! Uglavnom, još uvijek sam na istom radnom mjestu. Što duže to bolje. Uglavnom, tražila sam tjedan dana godišnjeg drugi tjedan i dobila 2 dana! Mraaak! Trebala bi joj ( direktorici) biti zahvalna!? Strašno. Svi se izredali za godišnji al' sad je baš neka frka i ja nemogu cijeli tjedan dobiti OFF. Kak da ne? Iskoristit će ona meme koliko može još do kraja, znam ja. E ali nebu to tak išlo. Nemože ona mene iskoristiti koliko ja mogu zabušavati! ;-)
Ma u stvari sam sva zbrkana. U traženju novog posla, u sređivanju stana, u sređivanju same sebe.... Mislim si nekad da mi ništa ne fali, a opet mi je muka kad se sjetim da sutra radim od 9-18 a netko će piti kavu ili naravno biti negdje na skijanju ili što ja znam gdje....?! Baš me peru gluposti, ha? Pa i peru me, i nemrem si danas nikako pomoći. Jedino veselje mi je kaj si trpam m&m's bombone u velikim količinama u usta. Juhuuuuu!

10.03.2006. u 18:36 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful