< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

o meni

-ja sam Manuela 1.e elektrostrojarske škole
-imam shargopergastu kosu
-imam malo viška kila
-volim:tree hill, glazbu, čokoladu, jednog dečka,
prijatelje, rumkolu,crnu boju,ciniminise,piroške s
višnjom,čaj jabuka-cimet,miševe,štakore,tvorove,
bedževe i majice s wgw-a s natpisima......

-broj moba:0915873298
-icq:217-001-589

MModern
AAwkward
NNice
UUnnatural
EEnergetic
LLoving
AAltruistic

dobri bljogovi :))

vidolino-moja tiha zapravo glasna patnja..moj dečec.......cerek

moja suseda
dajana


neven-najbolji frend iz razreda.jednostavno najbolji

brnek-ludi čovac s kojim sedim v klupi

fifi-jen spaljeni lik totalka..

lorenica-nirvana freak

barbara-frendica iz osnovnjaka

vladek-ima sve kaj ti god treba za komp

zzzzrinjo-smešni lik ,jednostavo emooooo

matea-super ženska od nekud tam od kud su i moji zeljari :))

jura-vidov bratić

trojko-a smešni lik..dok se napije pleše z menom...

nana-super ženska ide s mateom u razred....

janjica-malo zaigrano biće

karlo-ludi čovac mislim zeljar je..

slikice, slikice:))

Photobucket - Video and Image Hosting
vid & ja

Photobucket - Video and Image Hosting
brnek:)

Photobucket - Video and Image Hosting
i naravno, ja magarac:))

Photobucket - Video and Image Hosting
to ja barim u mlađim danima:))

srijeda, 04.07.2007.

NEKA NIKO NE DIRA U MOJ MALI DIO SVEMIRA!!!!!!!!!

ojla ljudovi moji..
samo da vam velim..
da sam ja sretna i tak nema više zmotavanja s menom..
i nema neodlučnih ljudi mislim zna se..
e da nakon 4 godine javil mi je tip kojeg sam doslovno obožavala ali sam bila spremna njega napustiti da su određene osobe vupale mi reći samo jednu jedinu reč ali nisu pa ono...ali nema za mene više bi ne bi sad idem samo ravno v glavu oš ili neš..
hahahaha...
ajde ljudeki moji ja se na praznicima samo zabavljam i na ništ ne mislim..

i evo poruke KAD ME NETKO TRAŽI JA SAM U GARAŽI (odnosno negde se već motam)

ajde šaljem vam puse i tak..
uživajte...



| - 21:44 - sometimes I feel... (53) | print | ... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.