4 life elements

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog nema opisa on je cisto hrpa svega i svacega

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

03.01.2006., utorak

MA BO

evo prosla je nova godina...dosa san malo sebi...otriznija se...proba pocet vjezbat i za sada odusta...neznan zasto ali ruke me jeeeebeno bole (obe nadlaktice).......samo me cudi zasto me ne bole natkoljenice....isa san radit jednu vjezbu koja je malo preteska za mene...tj za moj stadij....vjezba izgleda jednostavno....treba MA BO stav (jahaći stav) drzati 45min tj dok svijeca ne sagori....jebote nisan izdrza vise od 10min....MA BO je inace stav u kung fu-u koji se koristi kao jedan od osnovnih stavova za napad i obranu...postoje dvije varijante tog stava....za vježbu i borbeni....dakle zakljucujete da san koristija oni za vježbu.....moj stadij je TOE SVEN iako nemogu rec da mi je to tocan stadij jer ja neman ucitelja u pravom smislu....pa bi mogao cak biti i SI DAI....ili jednostavno rečeno iman najniži stadij.....e di san sta ....a da nova godina.....opija san se ko tuka....malo povraća.....pa jos malo pija....tj jos puno.....uglavnon bilo mi je ludilo......mislija san pristat ovo pisat ali san odusta..........e kaya....šššššššš o meni.....i ti jedina znas sta meni znaci 4 life elements.....i ne pisi o tome :)
- 04:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #