4 life elements

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog nema opisa on je cisto hrpa svega i svacega

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

14.12.2005., srijeda

Danas..........

Evo ga iden malo pisat....danas na chatu u sobu upadne lik i ostavi link za blog....bodomica....ime mi je od prije poznato (nije vazno od di) pa kliknen.....i vidin slike polugole cure.....i neke kuje je sprdaju.....ma koji kurac?????......sta je imate sprdavat jebo vam ja m****......prvo cura je koliko san svatija slikala se za momka.....plus tome dobro izgleda......a neke mamojebene kuje je zajebaju......jel to zato sta je ova zgodna a one su svinje s podbratkon ok 25kg.......ili jos gore.....ma kuje odjebite od zenske.........e i dalje sta mi se jos desilo danas.....e da .....zenska (nije mi cura) popizdi sta san reka da nisan zaljubljen u nju...........pa koji ti je kurac.....sta san triba lagat i reci da te volin ...da san zaljubljen....e da san reka kasnije bi se naljutila sta san joj laga...ahhh zene....nemos s njima....nemos bez njih....a jebi ga....e i ipak san poceja vjezbat....samo nisan isa trcat mrzilo me...bas nisan ima volje...radje san isa u jazza pit kavu.....i pusit cigare...........evo i od tada nisan nista pametno radija.......

- 02:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #