4 life elements

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog nema opisa on je cisto hrpa svega i svacega

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

13.12.2005., utorak

AAAAAAAAAA(neznan sta bi stavija za naslov)

Evo me 7 i 7 ujutro je i ja nemogu spavat......muce me teške brige....kao recimo gladan san a neda mi se ić u kužinu......a jebi ga.....jos jedan dan je iza mene...opet nisan ucinija nista pametno...a tija san...tija san ponovo pocet vjezbat al jebi ga nisan ima volje....svatija san napokon neke stvari...da san zaljubljen...ali u zauzetu žensku....dakle jebiga....ma ionako neću curu....brijanje je zakon....uvatiš na jednu večer...žvališ...drpaš....ako imas sriće jebeš....nedaš joj broj mobitela....i nikad se više ni nejaviš...tj ako negdi naletiš na nju javiš se iz pristojnosti......e di san bija sta ....a da vježbanje....e opet san odusta...i to nakon punih 15 sklekova...jebi ga valjda ce me uvatit opet volja prije nego sta postanen totalni puding.....ma zaboli me kita.....e vidin jos mi niko nije bija na blogu....ma nema ni to veze.....glavno da ja negdi gubin vrime...e zapravo moga bi ga malo i reklamirat....ali ni to mi se neda....ma cak bi i moga ....vidit ću....jebi ga....evo bas mi svira pisma od Ayle....zenska jeeeebeno izgleda ali mi osrednje repa....e cak bi moga biti i iskren i kada me bude pitala kakva mi je pisma...reci.....srednja zalost umisto uobicajenih.....divno krasno.........ma iden ća ist nešto...........
- 07:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #