JIM MORRISON I AM

ponedjeljak, 20.02.2006.

NO KOMENT

Čujem danas na tv-u da je svećenik savjest pogrešnog usmjerenja u društvu. Pa ljudi nemojte pizdit bez veze. Kakva savjest. Da oni imaju savjest ne bi se upletali ni u politiku, ni u znanost, … Pa zar ste zaboravili na njihove inkvizicije i izreke da je neznanje moć. O da . sada se oni zbog toga iskreno kaju. Sjetite se njihove savjesti kod prava čovjeka što su rekli za gey- populaciju, ili za upotrebljavanje kondoma. E u p.m. tu se šire sve vrste spolnih bolesti da ne smiješ ni oko baciti na kupleraj pa je dobiješ, a oni bi zabranili kondome i sl.. Neka zabrane i doktore- pa bog će nas ozdraviti. Da nije bilo njihove savjesti mi bi danas posjedovali ogromno znanje, jer sjetimo se koliko su samo znanja oni uništili. Kopernika i sl. su spalili , a tko zna što bi ti ljudi sve napravili. Zamislite da su spalili Einsteina ili Nikolu Teslu i sl.. A u biti možda su ih i trebali pa bi živjeli u dobu kojeg smo i zaslužili, a to je Srednji vijek. (pa jebote možda su oni stvarno #&*???)



Ja bi poslovicu : Ko se mača laća – od njega i gine
Promjenio u : Ko se mača laća nije hrabar već ne shvaća

Čovjek je već odavno debelo zastranio. Današnje društvo naziva se civiliziranim , ali jeli to baš tako ? evo za primjer našeg dragog Busha i njegove birače. To su vam baš one teške seljačine tipa KKK (ku klus klan). Ubij, razbij… Ne mogu razumjeti kako netko može biti bez osjećaja prema drugima. Zar takvi misle da samo oni osjećaju (ako uopće misle). Ja još ovdje, na blogu ne bih htio koga uvrijediti iako smo većina anonimni. Jednostavno mi to ne dopušta savjest. Ali evo našeg ministra Kirina. Streljaj- nema tu mile-lale. Kaže da će dopustiti policajcima da slobodno pucaju ako misle da su ugroženi. Što bi onda tek mi mali ljudi trebali. Tako gledajuć mi onda treba da nosimo zolje. Ja živim u dosta malom mjestu u G. Kotaru tako da znam skoro sve policajce, što iz viđenja , što pod dozom – pa prijava. Znam točno šta kod nas rade i bez toga da smiju pucati, a kad još to budu smjeli ,neka mi netko od vas Blogera iznajmi stan jer ja se selim.
Sve se može riješiti dogovorom. Ali ne – treba prvo pucati, pa onda pitati ko je. Za primjer evo jedne zgode. Moje društvo i ja naletjeli smo na dečke željne svađe (malo su popili kao i mi). Nas je bilo nekih 3-4 , a njih duplo više(ne nismo vidjeli duplo) Kad smo vidjeli što žele jednostavno nismo padali na provokacije, već smo ih riječima smirili i za cca po sata bili smo na piću i od tada smo prijatelji. Da smo se htjeli praviti face krenuli bi na njih, napravili jedni drugima ko zna što, nakon toga dobili bi prijavu , a što je najvažnije 100% ne bi dobili prijatelje. Sada smo jedno veće društvo i to je to. Sada zamislite da tako reagira cijeli svijet (kažu pametniji popušta) vjerojatno bi nakon nekog vremena svi bili jedna zemlja kakva i treba da jesmo. Život je ionako težak a mi si ga još više sami otežavamo. Ne postoji toliki problem da se ne može riješiti samo treba biti pametan i popustiti. Treba imati srce. Eto tako čovjek postaje plemenit- što bi bila još jedna vrlina više kad bi bilo tako.

Da bi se postupilo razumno malo je imati samo razum.
Sve što bilo koje živo biće radi-to je prirodno.
Sve što ljubav radi dobro radi.

Once i had,
a litle game
I like to cross
back in my brain
I think you new
the game I mean
I mean the game
call go insane

This litle game
has fanely doomed
just close your eyes
no way to lose
yeah I`m right here
I`m going too
release controll
we breaking thrue.....





- 13:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>