JIM MORRISON I AM

ponedjeljak, 20.02.2006.

ABAHAMA HAMATABA BALJULJULJU POPO- NA ARAPSKI ČITAJ

Danas sam gledao «Red carpet» u kojoj je bilo riječi o novom časopisu «Jebeno». Drago mi je što su se napokon počele rušiti barijere koje postoje u izražavanju. Sviđa mi se ta jednostavna prezentacija «složenih stvari», a ne poput nekih «mudraca» koji vole upotrebljavati što više narodu nerazumljivih «stručnih» riječi. Kažeš, pa što je- je!!!




RETROVIZOR I DUGA SVIJETLA

Reći ću vam da ne znam mnogo niti o Muhamedu niti o Isusu osim kroz filmove.
Muhamed je znači bio prorok pa iz toga proizlazi da je vjerojatno bio dobar i miroljubiv čovjek koji vjerojatno ne bi digao ruku na neko drugo biće, a vjerojatno je propovijedao i o miru. Kao i u slučaju Isusa koji je bio toliko miroljubiv da je čak i na «samrti» rekao ono što je rekao (oprosti im…). Zbog tako velikih ličnosti, s takvim stavovima koji su, tako reći «odgojili» čitave naraštaje, što muslimanskog, što kršćanskog…naroda – što uopće nije ni bitno jer svi smo mi ljudi – ne mogu shvatiti da se po svijetu događa to što se događa i to tako reći od njihovih istomišljenika. To mi izgleda kao npr.: ja sam Ghandijev sin, a kada ga ubiju ja si odem fino u oružarnicu po oružje i tonu municije i počnem se osvećivati svim ljudima, i to brutalno, koji jesu ili nisu upleteni. To bi mogao učiniti samo luđak. Za aktere ovakvih sranja nemam riječi, kao ni za one koji ne znaju stati pa miješaju govno, a što ga više miješaš više smrdi. Svim prosvjednicima želim jaaako dug život kako bi se što više mučili. U njemu nek se zapitaju, pošto vjeruju u «carstvo nebesko» što će im Muhamed, ili tko već, reći kada stanu pred njega. Mješačima govana želim isto toliko dug život i želim im poručiti da i ja volim crni humor, ali ne kada u njemu padaju prave glave. WAKE UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

P.S. : bolest koju prenose ptice ne nosi ime «ptičja gripa» nego «slobodna bolest» !!!

…..well, i woke up this morning
got myself a beer
well, i woke up this morning
got myself a beer
well, the future´s uncertain
the end is always near…

THE WORLD ON FIRE…TAXI FROM AFRICA…THE GRAND HOTEL…HE WAS DRUNK … A BIG PARTY LAST NIGHT…BACK, GOING BACK IN ALL DIRECTIONS…. SLEEPING THESE INSANE HOURS… I´LL NEVER WAKE UP IN A GOOD MOOD AGAIN…… I´M SICK OF THESE STINKY BOOTS



DO YOU KNOW HOW PALE AND WANTON THRILLFUL
COMES DEATH ON A STRANGE HOUR
UNANNOUNCED, UNPLANNED FOR

LIKE A SCARING OVER-FRIENDLY GUEST YOU´VE
BROUGHT TO BED

DEATH MAKES ANGELS OF US ALL
AND GIVE US WINGS

WHERE WE HAD SHOULDERS
SMOOTH AS RAVEN´S
CLAWS

NO MORE MONEY, NO MORE FANCY DRESS
THIS OTHER KINGDOM SEEMS BY FAR THE BEST
UNTIL ITS OTHER JAW REVEALS INCEST
AND LOOSE OBEDIENCE TO A VEGETABLE LAW

I WILL NOT GO
PREFER A FEAST OF FRIENDS
TO THE GIANT FAMILY

- 00:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>