JIM MORRISON I AM

nedjelja, 19.02.2006.

GLAS ZDRAVOG RAZUMA

Crkva? –Građevina na račun siromašnih i povod ratovima.
Biblija? –Pametan tekst koji su pisali ljudi kojima je bilo stalo do ravnopravnosti , A svi znamo da se dobrim ljudima ne vjeruje, pa su uz male izmjene i izmišljanjem Boga , to i donekle i ostvarili.
Vjera? –Univerzalno gorivo i svemogući alat koji može sve sastaviti, ali i rastaviti.
Magija' –Vjera
Teolozi? –čudna ljudska bića koja dokazuju moju teoriju o znanju. Unatoč školovanju oni ostaju i dalje glupi.
Rat i mir? –Knjiga
Tražimo ono nešto na dnu svijeće, tražimo ono što nas je već našlo.

Ja sam sve oko nas i sve oko nas sam ja.
Moderni je svijet poprimio bezličan i glupav način percepcije svijeta i života. Svi vjeruju u nadnaravno i traže to na krivim mjestima ne znajući da je to skriveno u svima nama. Znanje se nalazi u želji za znanjem, ali se ne dobiva čitanjem već osluškivanjem. Ali da bi dobro čuo moraš dobro i vidjeti.
Prosvjeta je brisač duše, praonica mozga. Ona nas tjera na intelektualni hendikep i truje dušu kvantitetom podataka koji su većinom pogrešni. Sjetimo se samo dokaza o starosti prvog čovjeka gdje su grdno pogriješili- da sad ne objašnjavam valjda se zna o čemu sada pišem- ali braćo takvim zapletom cijela nam povijest pada u vodu. Pa nisu oni pogriješili samo godinu-dvije već za nekoliko milijuna godina pa opet misle da su u pravu. Ona je- kao i novac- pobornik niže svijesti. Tužna prepreka na cesti prema spoznaji. Nije pametan onaj koji zna sve ono što su mu rekli. Nije slikar onaj koji zna sve boje svijeta. Kad bi netko imenovao sva imena na svijetu da li bi to bila baš sva.?

Please belive me
The river told me
Very sofetly
I want you to hold me.

I going but i need a litle stop
I promes you i´ll droun my selve in mistic heeded vine

Free fals flote
River flote
On and on its go
Breed under water un till the end.

Svašta na ovom svijetu kad se moramo pokoravati zakonima da bi bili slobodni.
- 16:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>