Dizajn by: RIHANNAFAN13.BLOG.HR Shakira @ Wizards of Waverly Place - Shakira, no hay nadie como tu - Blog.hr

Shakira @ Wizards of Waverly Place

Image and video hosting by TinyPic

Kolumbijka Shakira je sudjelovala u amerièkoj seriji "Wizards of Waverly Place".

U ovoj seriji koju prenosi "Disney Channel" glume Selena Gomez, David Henrie, Jake T. Austin te mnogi drugi. Epizodu u kojoj se pojavljuje Shakira bit æe moguæe vidjeti u sijeènju 2010. godine.

Donosimo vam interview sa snimanja.



"Glumim Shakiru koja uopæe ne postoji. To je sve tvorevina strica. Epizoda je vrlo zanimljiva. Trebali biste je pogledati!"

"Glumim samu sebe. Zapravo ismijavam samu sebe. Mislim da je ovo prvi i zadnji put.(smijeh)"

"Dobro sam se provela. Bilo je vrlo zabavno i da, pretpostavljam da sam poprilièno smiješna.(smijeh)

"Prije sam glumila samo jednom. Zaista nisam dobra glumica pa je potrajalo oko mjesec dana. Bilo je vrlo dramatièno. Odvijalo se u Kolumbiji kad sam imala 17 godina. Nikad nisam mijenjala pravce. Oduvijek sam znala da želim postati profesionalna pjevaèica. Netko mi je ponudio taj posao i bila sam glavni lik u toj sapunici. Bilo je to divno iskustvo. Takoðer, shvatila sam da ne mogu glumiti.(smijeh)"

"Sada mi je bilo lako jer je uz mene bila odlièna ekipa ljudi koji su bili tako dobri, prisni i pružili mi dobrodošlicu. Jeff, njegov sam veliki fan, i to mi je bila jedna od motivacija da sudjelujem u ovom showu, kao i Selena Gomez. Mislim da je ona vrlo divan i mladi talent. Ona je dobra, talentirana umjetnica s predivnim glasom. Glumi vrlo prirodno. I djeca, deèki u showu su mi zaista mnogo olakšali."


Free image hosting powered by PostImage.org Free image hosting powered by PostImage.org Free image hosting powered by PostImage.org Free image hosting powered by PostImage.org

*slike: Shakira i Selena Gomez poziraju zajedno na crvenom tepihu tijekom dodjele "American Music Awards"
nagrada - 22. listopada

- 22:35 - Komentari (2) - Print - #