Dizajn by: RIHANNAFAN13.BLOG.HR Shakira o seksipilu - Shakira, no hay nadie como tu - Blog.hr

Shakira o seksipilu



"Ti na mnoge načine ohrabruješ žene. Osim toga, vrlo si privlačna žena i tvoje pjesme su vrlo senzualne. I tvoji nastupi su također vrlo senzualni. Kako kombiniraš te dvije želje? Želiš da žene budu zaista snažne, a da im se nužno ne prigovara. Kako su te dvije stvari skupa povezane?"

"Što je loše u tome da si sexy? Zapravo, mislim da je sexy dobro sve dok nije glavni recept. To je sastojak na vrlo vrućem tanjuru. Nema ništa loše u tome da se žena osjeća samouvjereno u vezi s njezinom senzualnošću te da se osjeća slobodno u izražavanju same sebe na bilo koji način na koji ona zaista iskreno želi.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Mislim da se ne bih usudila pojaviti u videu da nemam sve te dimezije u svome životu koje me uspunjavaju kao ženu. Osjećam da nemam samo jednu dimenziju, nego da imam mnogo slojeva, mnogo stvari za reći i mnogo misli za podijeliti. Nije sve u tome da izgledaš lijepo u videu. To je zadnja stvar.

Zapravo, npr. prije nego što sam napravila "She Wolf" video, morala sam napisati pjesmu, producirati je, napraviti u studiju....naravno, s drugim ljudima koji su mi pomogli, te sam je kombinirala cijeli mjesec jer nisam još bila zadovoljna sa zvukom sve dok se napokon nisam osjećala zadovoljna s time. Bio je to cijeli proces....sve u detalje te pjesme; kreativno i pojedinačno.

Nakon svega što sam uložila u tu pjesmu, napisala sam radnju videa. Onda sam se stavila u zlatni kavez, rastezala se, dizala noge....i radila sve te stvari koje se mogu smatrati kao sexy, ali su za mene samo pokazatelji moje ljudskosti, ženstvenosti te pokazatelji mog svjetonazora. To je bila zadnja stvar. Zadnje osobe koje smo zvali bili su frizeri. Oni su zadnji stigli. Prije toga, bio je to cijeli proces pojedinačnog i kreativnog razvoja."


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

- 20:20 - Komentari (1) - Print - #