Dizajn by: RIHANNAFAN13.BLOG.HR Shakira nastupila u "The George Lopez" showu - Shakira, no hay nadie como tu - Blog.hr

Shakira nastupila u "The George Lopez" showu

Shakira je 24. listopada nastupila u showu "The George Lopez" s novim singlom "Give It Up To Me".

Budući da Shakira zaista voli golf, ovom prilikom Lopez joj je darovao golf palicu.

Donosimo vam video izvedbe novog singla te interview i dio prijevoda.





"Bila sam tamo kad je Kyle skočio na scenu. U početku nisam shvaćala što se događa jer sam bila u oblacima, samo sam pljeskala. Onda sam primjetila kako su se izrazi na licima ljudi iz publike počeli mijenjati. Naravno, shvatila sam što se događa i osjećala sam se zaista loše."

"S istim sam dečkom 9 godina. Nisam se ni za njega udala. Zato mislim da se ne bih udala za Larrya Davida, ali volim Larrya! Žene vole smiješne muškarce."

"Napisala sam pjesmu koja se zove "Men In This Town". Govori o gradskim ženama mog godišta koje pokušavaju naći dobrog dečka. Barem imam dosta svojih prijateljica koje se uvijek žale kako ne mogu pronaći pravoga dečka jer su svi ili zauzeti ili nisu slobodni. Tako da sam iskoristila to i stvorila pjesmu o dečku koji nije slobodan."

"Volim golf. Znaš što se dogodi? Nisam dobra u sportovima, vjerovao ili ne. Ako baciš loptu na mene, slomio bi mi lice jer nemam reflekse. No, u golfu trebaš samo koncentraciju, što ja zaista imam previše, i njihanje bokovima. "


- 14:40 - Komentari (3) - Print - #