Dizajn by: RIHANNAFAN13.BLOG.HR "Late Night with Jimmy Fallon" - Shakira, no hay nadie como tu - Blog.hr

"Late Night with Jimmy Fallon"

Shakira je 17. listopada sudjelovala u showu "Late Night with Jimmy Fallon".

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Donosimo vam video interviewa te prijevod nekih izjava.



"Plešem step u novom videu. Nemojte me pitati kako sam to naučila jer mi ne idu dobro koreografije. Nisam istrenirana plesačica jer inače volim improvizirati. Ovaj put sam htjela naučiti nešto novo pa sam se uživila u stepanje. Taj je ples vrlo sličan onome na koledžima, u bratstvima itd. Trebalo mi je nekoliko dana i nakon nekog vremena sam ga naučila. U jednom trenutku sam skoro odustala od toga. Svi ti pokreti....nemoj me ni pitati da ih ponovim!"

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

"Iz Kolumbije sam, a živim na Bahamima. Savršeno je. U početku sam prvo išla na Bahame u legendarni studio gdje su neki od mojih najdražih bendova snimali. Npr. Led Zeppelin, The Cure, Bob Marley, AC/DC....svi ti bendovi. Bila sam vrlo zadivljena mjestom i snimanjem u studiju Na Bahamima; Compas Point.

U vrijeme Laundry Service ere počela sam ići na Bahame. Jednog dana sam rekla: "Idemo kupiti kuću ovdje." Bilo mi je divno ondje. Ponekad čak i ne nosim cipele nekoliko dana i u pidžami sam cijeli dan kad ne radim.

Kad sam imala 18 godina, započela sam turneju u Latino Americi i bila sam pod utjecajem rock glazbe. Prije sam slušala Nirvanu, Metallicu i sve te "hard core" bendove. Zatim sam napravila poznati prelaz i postala sam pop umjetnica što je super jer mi daje mnoge dozvole. Daje mi dozvolu da idem u svakom smjeru u kojem želim i mogu istražiti svaki glazbeni žanr. Rock'n'roll ponekad ima određena pravila koja ne možeš prekršiti, tj. ne bi trebao prekršiti. Kao pop umjetnica imam slobodu u kojoj zaista uživam."



Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

"Kad sam imala 18 godina, odlučila sam osnovati Barefoot organizaciju u Kolumbiji. Uglavnom se bazira na omogućavanje obrazovanja, hrane, psihološke potpore i gradnje škola za djecu čije su obitelji izgubile sve, žive u izrazitom siromaštvu ili se nalaze unutar sukoba u mojoj državi. Radimo na tome od moje 18. godine.

Odrasla sam u svijetu koji se razvija. Vidjela sam toliko društvene nepravde i nejednakosti. Latino Amerika je jedna regija u svijetu s najvećom razinom nejednakosti. To znači da mnogo ljudi nema ništa, a malo ljudi ima puno. Postoji velika prepreka između bogatih i siromašnih. Znam da je obrazovanje način na koji je moguće preći preko te prepreke ili je napraviti manjom. To je strategija za borbu protiv siromaštva. Vidjela sam to svojim vlastitim očima. Vidjela sam kako obrazovanje mijenja život, ne samo djece, nego i njihovih obitelji. Zato u našim školama ne inzistiramo samo na osiguravanju hrane i mogućnosti kvalitetnog obrazovanja, već su te škole središta zajednice. Otvorene su za cijelu zajednicu. Naše škole su kao majke raširenih ruku jer u mnogim mjestima Kolumbije nedostaje utjecaje vlade i nije ga bilo mnogo godina. Imamo internet stranicu na kojoj možete saznati više o organizaciji: http://www.barefootfoundation.com.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Osjećam se kao da je to moja moralna dužnost, ali mi istovremeno pruža toliko užitka. To mi uopće nije žrtva, već nešto u čemu uživam i što me zaista veseli.

Mnogo ljudi mi pomaže. Postoji mnogo dobrovoljaca, među njima čak i Amerikanci koji ponekad putuju u Kolumbiju posvećujući svoje vrijeme, energiju i prihode. Zbog toga je to tako zabavno."


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

- 18:50 - Komentari (1) - Print - #