slikice i poslovice

GLITTER



Tko rano rani - dvije sreće grabi

Tko rano rani - cijeli dan zijeva

Tko pod drugim jamu kopa - sam u nju pada

Di ima dima ima i vatre.

Gdje ima ljubavi. nijedno zlo ne šteti,
gdje nema ljubavi, nijedno dobro ne koristi.



Tri stvari su teške: čuvati tajnu, podnositi nepravdu i korisno
iskoristiti vrijeme.


Strpljen-spašen.

Nikad ne raspravljaj na javnom mjestu s budalom,jer se desi
da ljudi ne primjete razliku!

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga covjek primi suvise nesigurno ili suvise cvrsto.


Ako covjek trazi ribu nemoj mu je dati nego ga nauci pecati

icons


love

Puppy Paw


pretty eyes


heart


Voljet cu nekad voljet cu nekog,ali nikad nikog kao nekad nekog!



One nase poljubce nikad necu zaboravit,iako znam da skupa ne mozemo bit,i zato sretno ti bilo andele u ljubavi,nek usne ti ljubi neka dobra dusa kao sto si ti..



Ako mi odgovoriš za 10 sekundi od čega je prošlo 7 i ako ti poruka stigne za 2 od čega je prošlo 1 duguješ mi 100 poljubaca. VRIJEME JE ISTEKLO!!!



Ovo je slatka poruka pisana slatkim slovima sa slatkom namjerom u
slatkom trenutku jedne slatke noći i može je dobiti samo slatko biće kao što si ti !!!!!




NAPISAT ĆU NA SVAKOJ CIGLI-nedostaješ mi- I MOLIT ĆU BOGA DA TE JEDNA OD NJIH TRESNE U GLAVU PA DA VIDIŠ KAKO BOLI KAD TI NEDOSTAJE NETKO KOGA SRCE VOLI!



Lazem da ga volim, da sam sretna s njim i da sam uspjela da te zaboravim. Lazem da si za mene niko i ništa pa zašto mi onda u oku suza blista? Zasto je tuga u srcu mom... boli me jer znam da si sa njom





Umirem………Al sam živa
Umirem………Al opet, nisam ja kriva
Umirem………Nikog nije briga
Umirem………Značili to ikom išta





Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

Sve o Shakiri,a nesto i o meni!


DOBRODOSLI NA BLOG JEDNE DOSADNE OSOBE(SALA MALA)!!!

.....

Posjetite ovaj blog(zakon je od njega imam neke stvarcice...):
http://shaki01.blog.hr


Najvaznije o meni
Ime:Tina
BFF:Petra,Ivona,
Slusam:Shakiru,Rihannu
Jedem:Sve i svasta



LINKOVI

jedna maja cuja....hehe
P3tra
sminkerica
deni friends
dancelover
shakira...
princess



Free Music

Free Music



Free Music


Trenutno vas je........................................


hit counter


Photobucket


Photobucket


Moj mob......

Photobucket



TTough
IImportant
NNerdy
AAmbivalent
 

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Photobucket


Photobucket


Photobucket



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

petak, 11.01.2008.

Ahhh....ta skola

Kao sto mnogi znate pocinje skola...Na neki nacin sam sretna a na drugi sam tuzna a istodobno i jako ljuta...sretancrycrycry
Zasto praznici nebi trajali malo duzo.....Sve bi to bilo lijepo da mi omah taj tjedan imamo LEKTIRUUUUUUU...Inace broj 14 mi je bio OK broj,ali u zadnje vrijeme me podsjeca na skolu..
Ali u skoli ima nesto dobro(na svu srecu,inace ne bi mogla zivjeti)a tamo su oni ljudi koji me nasmijavaju,ponekad zivciraju,a ponekad na ljute,no oni su uvijek tu...To je jedan jedini razlog zbog kojeg se veselim ici u skolu....
Evo nekoliko razloga zbog kojih ne bi u ponedjeljak u skolu..
1.-Idemo ujutro u skolu...kom se da sad buditi u 6:30
2.-prvi sat je tjelesni-recite mi tko od vas voli u 8:00 sati trcat po dvorani,a tu je jos i profa...grrr
3.-Neki idioti iznaseg razreda koji se prave da su neke ogromne face,a u stvari totalni kreteni
Ima tu jos tisucu razloga ali mise neda bas pisat...
Budite dobri i komentirajte...vracam komentar na vas blog...
Pusaa...Bokkkwavewave



| Make My Day (3) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>