utorak, 18.04.2006.

*i love you*

Bu.
O da...di da počnem?
Uglavnom,odlučih ponovo otvoriti blog iz meni nepoznatih razloga.
Svi se vračaju pisanju.
Eto i mene.
Happy?
...
Nije da se nešt posebno dešavalo otkad me nije bilo,ali ono...
Falio mi blog.
Super sam i svi su super.
I to je dobro.Aha.
Praznici su i lijepo je vani i naravno da smo sad svi bolje raspoloženi.
I pijemo puno.Je tak Ivana?smijeh

Bili smo na Plitvičkim jezerima s razredom u četvrtak.Mislila sam da bude dosadno i kišovito cijeli dan,ali
bilo je još donekle.Razrednik nam je po busu vino točil ali mrcina nije dala puno.Ma ok,pili smo poslije.
Imam neke slike ali neznam još ak ću i stavit na blog jer su debilne ko kurac.
26.4. idemo v zgb na "Balkanski špijun"...ok. I imamo 3 h slobodno po centru, tak da se gubiti idemo.
Sutra na rođendane..dva.Srši i Katjani na neku livadicu.I opet se budemo opili,bez brige.Umjereno!
Trenutno razmišljam koju da pjesmu stavim na blog ali niš mi pametnoga ne pada na pamet.Ali ako se i sjetim onda nigdi nemrem nač to...jebiga.Spotove neću lud
Baš sam se sjetila da moram pročitati još tri madafaking knjige koje nam knjižničarka dala za nekvi kviz,natjecanje ili kaj več.Uglavnom,sve su na temu droge i sve sam ih več pročitala tak da znam o čem se radi,ali ipak moram još jednom sve pročitati.O da.rolleyes

Ukratko,ovo je bilo dovoljno za prvo javljanje od mene.
Novi post u četvrtak ..mhm.
Pozdrav svima!

May Result-A Witch Is Born

In a crooked house as old as the forest
A child was born in fire
Her hellish voice, her furious screams
In my crystal that night I could hear
Ten thousand childrean: The dau she was born
Suffered and died in their crypts
A witch is born
With eyes of lightning, raven black hair
She was a beauty
She came here to rule us all
With her cruelty
I admire her beauty, and
The madness that she brings
Singing in awe
Hail o new born witch

Image Hosted by ImageShack.us
Laiho & Janne, samo za anju

- 14:57 - Spread your wings ( ukupno: 49) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>