Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (1)

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje mozete citati o meni,mojim prijateljima i jos dosta stvari...pa vidjet cete...winkwinkwink


Linkovi

ivonawink
ivawink
turecool
zoka i jura design
tenanut
dukanut
zrinkazujo
zokacool
kimbang
toni g.wave
otvori link i saznat ces...rofl

slike

evo malo slika...nemam svoju,ali ok(i tako sam ovo maznuo sa par blogova)...naravno,sve recenice tipa lud je,opicena je,ne mislim tako,pa da se odredene osobe ne uvrijede...
prve dvije slike su najljepse sedmasice u nasoj skoli,a ostalo,ostali...

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je ivona,uvijek vesela i spremna za zabavu,ide sa mnom u razred,bas je luda...odlicna ucenica,dobra,lijepa,bas je cool

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je iva,uvijek vesela cura koja nikom nikad ne dosadi,cool je,bas opicena...trenira atletiku,valjda je dobra ucenica(nisam bas toliko informiran posto s njom ne idem u razred),itd.,inace,ona je ivonina najbolja frendica...

Image Hosted by ImageShack.us
ovo vam je miklos aka. mikac,hammerfall fanatic,ma lud je,
krao je aristotelove biljeske pa ih cita na satu....filozof je,teski...i da,ide sa mnom u razred...

chatbox

cbox:







petak, 08.12.2006.

skola,bazeni,blogovi,turnir,gpp...

ok,neki misle da ja skolu i gpp mrzim toliko da ne bih o njima pisao,ali...nerrg,wrong.uglavnom,ovo je bio vrlo zanimljiv tjedan,bio je sveti nikola i ygo turnir povodom high and mighty essekona u nedjelju ce ga upotpuniti...no,trebao bih poceti...
skola:bas je bilo super ovaj tjedan,dobio sam peticeu iz kemije zato jel sam uspio zakljuciti da smo pokusom koji je radila nastavnica i jos netko,doroteja valjda,dokazali postojanja kisika u zraku,a istodobno i dusikarolleyes,onda dvije petice iz tehnickog,itd.
bazeni:zapravo,to je bio tjelesni,bilo je ludo,jedino mi je kosa izgledala kao da sam ju zalizao tonom gela,ali ajde dobro...igrao sam picigin sa saricem i drustvom i slijedila je sariceva neizbjezna gesta,zinuo je i kad sam ga pitao sta mu je,on mi je jednostavno rekao:okreni se,petlicu i vidjet ces...dobro ja nisam zinuo,ali sam vidio da se andeli spustaju na zemlju,ustvari ulaze u bazen,ali ok,samo sam se pokusao sto ljepse izraziti...dobro ajde...nadam se da ce odredene osobe skontati o kome pricam i shvatiti to kao najobicniji komplimentrolleyes...mi nastavili igrati picigin,pa vaterpolo,i tako dalje,pa sam otisao u topli bazen,jacuzzi ili kako se vec zove,idem se opustiti,pa otici plivati u olimpijski,pa opet u onaj obicni,pa sam vidio kako miro vija cure koje moze gledati...pa smo pricali o najboljim animeima,npr.narutothumbup,galactic footballthumbupyes,dragon ball GTwink,pa smo se jos zezali i svi krenuli kuci nakon pranja i susenja,naravno dok smo docekali slobodne kabine...burninmad
blogovi:nista posebno,osim sto sam''malenoj''wink ostavio jedno minimum 50 komentara...a ona meni jedno 30...
turnir:jedva cekamwink,svi najbolji igraci iz hrvatske ce vjerojatno biti tamo,ali to zato jel ce doci na sajam zvan ESSEKON,koji je ove godine samo u osijeku,a to je kao neki veliki event...rolleyes.
gpp:pa zapravo,otkad imaju 3 tramvajske linije vise ih toliko ne spdam,ali...ipak imam par razloga:
1:njihov vozni park je kao muzej,tramvaje su radili praljudi,a autobuse rimljani...roflroflrofl
2:toliko su ''pametni'' da na tramvajsku''trolu''(prijemnik struje)stavljaju oprugu u slucaju da se tramvaj prevrne,pa da ga opruge vrate nazad na prugurofl
3:kondukteri su ''toliko izuceni''da ne mogu ulovit ni petogodisnjaka kako se sverca,a kamoli mene,a meni je poslovica:sverc iz like fencing,it's a noble artwinkrofl
4:svaki dan im izleti tramvaj iz tracnica.
5:kad im se stvarno pokvari tramvaj ili bus,ne daju ga u pilanu,nego lesinarima...roflroflrofl
6:KLOSARI SU SVI ODREDA
7:evo jedne pohvale:uspjeli su utrpati dapica u tramvaj
ali inace,bas volim sprdat gpp.
i to je bilo to,pozz i kiss:
ivoni,ivi,luki,toniju,jankovicu,teuti i ostalima











| komentari (111) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.