Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (1)

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje mozete citati o meni,mojim prijateljima i jos dosta stvari...pa vidjet cete...winkwinkwink


Linkovi

ivonawink
ivawink
turecool
zoka i jura design
tenanut
dukanut
zrinkazujo
zokacool
kimbang
toni g.wave
otvori link i saznat ces...rofl

slike

evo malo slika...nemam svoju,ali ok(i tako sam ovo maznuo sa par blogova)...naravno,sve recenice tipa lud je,opicena je,ne mislim tako,pa da se odredene osobe ne uvrijede...
prve dvije slike su najljepse sedmasice u nasoj skoli,a ostalo,ostali...

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je ivona,uvijek vesela i spremna za zabavu,ide sa mnom u razred,bas je luda...odlicna ucenica,dobra,lijepa,bas je cool

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je iva,uvijek vesela cura koja nikom nikad ne dosadi,cool je,bas opicena...trenira atletiku,valjda je dobra ucenica(nisam bas toliko informiran posto s njom ne idem u razred),itd.,inace,ona je ivonina najbolja frendica...

Image Hosted by ImageShack.us
ovo vam je miklos aka. mikac,hammerfall fanatic,ma lud je,
krao je aristotelove biljeske pa ih cita na satu....filozof je,teski...i da,ide sa mnom u razred...

chatbox

cbox:







petak, 17.11.2006.

moj prvi blog

hello,ovo je moj prvi blog,nadam se da ce ovo biti ok,jel sigurno necu pisati kako sam bio kod prijatelja ili kako sam se isao vozit na biciklurolleyes,ovdje nece biti bezveze poruke tipa:''jeste li culi da mona lisa ima konjsko zubalo''roflili ''prodao sam magic cylinder za 120 kn''rolleyes(prestajem skupljati yu-gi-oh karte),nego nesto pametnije,bitnijewink.
anyway,ja sam davor petlic,zivim u osijeku,kvartu d.g.o.,imam 13g.i idem u 7.b r.o.s.jagode truhelkemah



| komentari (4) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.