Dead dreams

utorak, 07.02.2006.

dosadno mi je i u školi sam a tema je valentinovo!!!

Ljubav je neviđeni osjećaj opjevan u stotinu pjesama tihim riječima ljepote.

Kao zaljubljeni osjećamo se izgubljeno u svijetu riječi i misli, a nikad zapravo nikad ne kažemo ono pravo: VOLIM TE.

Leptiri tako bezopasno leže u staklenci jer sam se zagledala u tvoje oči.

Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve što ljudima treba.

Kako biti iskren kad nema riječi kojima mogu opisati svoju ljubav prema tebi.
Jučer se dogodilo neke...Naglo sam promijenila mišljenje o jednoj osobi...ali ne na bolje!Neko mi je jednom rekao da je JEDNA RIJEČ DOVOLJNA DA UNIŠTI MOJU STVARNOST,A TISUĆE RIJEČI NIJE DOVOLJNO DA JE VRATI U NORMALU.Jedna osoba uništila moju stvarnost misleći da mi čini uslugu.Možda zato jer sam se lagano pigravala njenim životom.Više ne znam što misliti o jednoj osobi koja ako ovo čita zna da je riječ o njoj...Moja stvarnos srušena je poput dvorca pijeska u naletu plime...Kako da je ponovno sagradim i vratim se u normalu???
(ko god bil ovaj benedikt baš je bolestan!!!)
evo riječi jedne meni drage pjesme pogodne za ovu situaciju.Exe bu znal grupu i ime pjesme:


Give me the dust of my fathers
Stand on the face of the ancients
Bare the secret flesh of time itself
Follow me… I've come so far, I'm behind again
Follow me… I wish so hard, I'm there again
Follow me…

All that I wanted were things I had before
All that I needed, I never needed more
All of my questions are answers to my sins
And all of my endings are waiting to begin

I know the way, but I falter
I can't be afraid of my patience
There's a sacred place razel keeps safe
Follow me… I've seen so much, I'm blind again
Follow me… I feel so bad, I'm alive again
Follow me…

All that I wanted were things I had before
All that I needed, I never needed more
All of my questions are answers to my sins
And all of my endings are waiting to begin



- 12:28 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>