Dead dreams

nedjelja, 22.01.2006.

NAMELESS

KO ZNA IME PJESME I GRUPE IZ BOXA???

Evo malo o svemu.Pa svi pišeju kak je škola počela.Da slažem se da je to koma.Praznici su ipak praznici.Ovi ljetini bili su nezaboravni,zimski isto.Zahvaljujem svima koji su sudjelovali!!!:)
Evo mrvicu o meni:
NAJ FILM:4 sobe,21 gram,queen of the damned,noć vještica,troja,RESIDENT EVIL,REKVIJEM ZA SNOVE
NAJ PJESMA:FREAK ON THE LEASH,faling away from me,somebody someone,dirty(korn),cold,so,invincible(static-x),mannequin(cradle of filth),life sucks,THE WAY YOU LIKE IT(adema),always(dope),drive,pardon me,make a move,nice to know you(incubus),truth(seether),self madicat(40 below summer),everything about you(three days grace),row boat,my marcy(coal chamber),THE RED(chevelle),prod,world so cold,happy?(mudvayne),I JOŠ ZBILJA PUNO TOGA!!!
NAJ GRUPE:piše sastrane
NAJ BOJA:crna
ZALJUBLJENA?:fakat ne znam.mislim da više nisam.bila sam do prek jučer,kaj se desilo?nemam pojma.aha,bil je zgodan!!!s naglaskom na bil.još je zgodan,ma kaj bi si ja kad znam da bum se opet sutra u njega zaljubila.(upravo mi svira pjesma I HATE EVERYTHING ABOUT YOU)
PA EVO NEĆEGA MALO MRAČNOG:
MOJE MANE

Bum,tres
Da bar znam od kud mi ovaj bjes
Nemam ni trenutka mira
crna ljepota misli mi dira

Tragovi stopala u pijesku
nigdje nikoga,
a ipak čujem tu vrisku

Koljevka koju tijelo mi je preraslo
njiše sad druge;
želim li se vratiti?
Osjetiti ponovno iste tuge?

Kako biti sretan?

Vraća mi se ono malo snage
tako iznenadno,pa oslobođeno!

Ako je suđeno,
pretvorit ću se u mrak
više mi ne koristi svijetlo
jer ti si zrak koji udišem dok se gušim

Mračnih li dana...


DAJTE MI OBJASNITE KAK SE STAVLJA SLIKA VEĆE OD FORMATA 200-150!!!


OVO JE ZA EXE-A I JASU:MISLIM DA JE JADNO KOPIRATI DRUGE PA BI VAM TREBALO BITI JASNO DA JE TO PROIZVOD MOJEG UMA...AK JE VAMA DO KOPIRANJA SAMO DAJTE.DA ME BOLJE POZNATE ZNALI BI DA JE NE KOPIRAM DRUGE...
- 15:52 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>