MISLIM, DAKLE JESAM

13.05.2006., subota

EMO MAKES WORLD GO CRAZY

Evo, nadahnuta jučerašnjom kavom (pomalo),odlučih se napisat novi post..Ovakvi ljudi me pomalo fasciniraju (ne baš pozitivno,al sam uvijek spremna na smijeh)..Pa se pripremite i otkrijte jeste li upravo vi emo..Neke od karakteristika po kojima se mogu prepoznati:
Crnoj kosi sa šiškama preko lica
Uske traperice(Čak i na dečkima)
One odvratne vansice sa šahovskom pločom
Roze majice (na dečkima)
Remenje sa zakovicama(u svim bojama)
Bandane
Izrezbarenim rukama(Skloni su samoozljeđivanju..HMMM slični gotičarima)
Mrze gotičare(i obrnuto-gotičari mrze emo djecu)
Govore:Ja sam osjećajan/osjećajna(i psi su osjećajni)


Tu je još neizostavan dio emo imiđa a to je muzika..Ako volite AFI,My Chemical Romance,Block Party,Get Up Kids,Pretty Girls Make Graves,Boy Sets Fire i sl. i prepoznali ste se u nekim gornjim karakteristikama, postali ste emo (mislim da je ovo samo jedan mali dio njihova svijeta..ja nisam previše upućena u to,pa ako u nećem griješim,true emo će me ispraviti)

kako izgleda true emo djevojka..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

true emo dečko..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ili kombinacija..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

emo abeceda..posjetite ovu stranicu.. http://www.no-nothingrock.com/articles/emoabc/

<< Arhiva >>