MISLIM, DAKLE JESAM

25.04.2006., utorak

Lektira,ja i ostale gluposti

Pišem ovaj post i šizim..to je zapravo malo duža priča, al eto..kao i svi ostali normalni ljudi ni ja nisam radila niš prek praznika(osim išla na treninge)..i u petak sam otišla u split na državno iz ronjenja..bilo je odlično,a slobodno vrijeme sam provodila po svim kafićima po splitu..bilo na kavi il nećem drugom..i tako se ja vratih u nedjelju i sjetih da u ponedjeljak pišem dva testa..i sve je super jer imam ispričnicu(al sam ipak došla na testove)..a onda saznam da je žena iz hrvatskog dala lektiru..i mislim ok,lektira ko lektira..i tako ja neš pričam s frendicom i saznam da danas imamo lektirumad..pa ta žena nije normalna..ja imam sam ovo jutro da posudim,pročitam i napišem lektiruburninmad..i tako se ja dignem u 7 spremim i odem do knjižnice..a oni baš za peh nemaju tu glupu knjižurinu(suze sina razmetnog)..i šta sad..headbangi dalje šizim al kažem aj dobro idem tražit po knjižarama..i tek nakon nekih 15-ak knižara i sat ipo potrage nađem glupu knjigu..da li se stvarno isplati gubit vrijeme i trošit pare da ne dobijem jedan???jedino o ćem trenutno razmišljam je kak ću tu knjigu zabit profi u glavu pa nek si ju čita ak oće..ha dobro..idem se bacit na čitanje..do tipkanja..

<< Arhiva >>