< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by klik`n`visit

Opis bloga


Bok ljudiwave,evo u ovom ćete blogu čitat malo o menisretan,mojim doživljajima iz životarofl,
prijateljima i mnogo čemu drugomecerek.Nadam se da vam neće bit baš posve dosadanolaze,
ako budete od volje ostavite koji komentarfino,uživajte!!!!mah


.............ovo sam ja u svojoj sobisretan:.........


...............a to sam ja na motorucool.....................


.........................ja i gitrapjeva................


bedzevi.com,button,badges,priponke,Iron Maiden


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

iva
jale
hela
maša
mare
mirna
petra&megi
ana

Malo o meni:


Ime:Stipanafino
Nadimak:
Stipayes
Msn:stipametal@hotmail.comwink

Volim:cerek
obiteljrofl,frendoveyes,frendiceyes,
sport,gitarupjeva,muziku,metal,naughty
IRON MAIDENEsmokin,Nightwishnut
Engleskiwink,bendmouthwashFinsku,
Hammerfallyes,Godsmack,wink
zemljopis,autesmijeh,motoreburninmad
ćevapenjami,formuluyes
juiceparty,crnosmokin,i još mnogo toga
.........hrvatskazujo

Manje volim{ne volim}:
cajkemad,umišljene ljudebang
hvalisavceheadbang,tripiceblabla
drugo sve mogu podnitwink............


SSilly
TTwisted
IInnocent
PPeaceful
AAmbitious
NNeglected
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

nedjelja, 13.04.2008.

Lucky days!!!

Ola ljudiwave!!!
Odavno nisan pisala blog jer mi je tolko bilo dobro kućisretan,
a još će i koji dan pa onda idem u stcry.Naučila san svirat još nekoliko
pisama na gitarithumbup,a najmoćnija mi je Dead boys poem(Nightwish)...yes
Čak san i bila plažon šetalanaughty,ajme je bilo moćnonut.
Jedva čekan da mi se prija vrati iz Slovenije pa da dode do menepjeva.
To vam je uglavnom tomouthwashmah

- 11:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.