ŽIVI ŽIVOT KAKO ZNAŠ.....

utorak, 17.07.2007.

Poslije svake kiše dođe sunce...

Tako moj otac kaže,vjerujte mi istina je.
Također poslije svake svađe dođe onaj blistavi trenutak kad je sve po starom,nekad nas i te svađe ojačaju.Postanemo svjesni koliko gubimo ružnim riječima,ponašanjem i svojom zloćom.Voljeti za mene znači i biti voljen.Nema ljepše stvari od lijepe riječi voljene osobe,ma dosta je samo i pogled.Uočima se sve vidi.Kažu naši stari da su oči ogledalo duše....kroz njih oni koji znaju mogu vidjeti čovjekovu narav i njegov duh.Ja nemam tu mogućnost tako da sam dosta u životu pušio.Jednostavno ne mogu vidjeti ono dobro ili loše u čovjeku.Nažalost to vidim kad je prekasno,kad sam već stao u govno.To vam je kao da kupite kartu u samo jednom smjeru,ideš tamo,ali nema natrag.
Ja sam trenutno jako sretan...imam ljubav svoju koju volim zaista puno.Točno je da su tu i svađe,neke manje neke veće,ali sve je to normalno sve je to samo život.Ljudima bi bilo dosadno da nema svađa,mržnje,zavisti,prevara.....Takvi smo mi ljudi,imamo onaj Iskonski grijeh kojeg ne možemo oprati.Katolik sam i vjerujem u Boga.Krštenjem brišemo taj grijehe,ali s godiama on nam se vraća u još gorem izdanju.Stoga ja kažem živi svoj život kako umiješ i znaš....Provedi svoje dane što bolje možeš.Voli svoju majku,oca i braću,svoju odabranu životnu pratilju i ne naudi drugome.

Hvala Bogu da smo se ja i moja ljubav pomirili jer ona mi je sve,sunce što sija i zrak kojeg udišem.
Volim te malena do kraja svog života...


Nekima se ovo što pišem čini ljigavo ili prozirno,ali kaj me briga.Pišem za svoju dušu i ko smatra da sam kreten nek se suzdrži komentara.......

- 15:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Malo o svemu,a i o njoj ....

Linkovi