...FROM GALAXY FAR,FAR AWAY!

ponedjeljak, 15.02.2010.

REVANCHIST

Taris je bio jedno od onih mjesta koje sam želio zaboraviti, jedno od prvih mjesta koje su progutali Mandalori u svojem pohodu. Hodam gradom obučen kao Jedi-vitez, prvi put otkad sam napustio Ravanchiste. Ljudi me gledaju u čudu. Osjećam njihove poglede na leđima. Osjećam bijes. Ne u njima, već u sebi.
Nisam želio slijediti Revana i Malaka, koji su nestali nakon pobjede kod Malachora V. Napustio sam ih, kao što sam napustio i red Jedia za vrijeme Mandalorskih ratova, sljedeći Revana.
Bio sam tamo, kad je Revan ubio Mand'alora. Vidio sam kad mu je skinuo kacigu s mrtvog tijela i tog trena je sve završilo za mene, napustio sam Silu. Živio sam od rada, kao rudar, kao štakor u mraku, ali bijes je u meni nezaustavljivo rastao. I evo, sad hodam ponovno, s lightsaberom za pojasom.
Dolazim do mjesta, gdje je čovjek kojeg želim, kantina koja smrdi po bljuvotini, dimu, alkoholu. Čuvar na ulazu me sumnjičavo gleda, ali me ne zaustavlja. Prebacujem kukuljicu plašta preko glave. Ne želim da mi itko gleda u lice, to me nekako uznemiruje.
Kao duh prolazim kraj stolova. Tu nitko ne obraća pažnju za mene. Svi su zagledani u svoje čaše, droge, karte… probleme. Pronalazim svoj cilj u jednoj privatnoj loži kantine, gdje oni pjevaju, piju i vesele se. Nisu nosili kacige na glavama, a ja sam ih jedino tako navikao gledati. Ovako su gotovo izgledali kao ljudi, a ne kao zvijeri. Primjećuju me.
Znaju tko sam i zašto sam tu. Hvataju se za karabine i blastere. Ne posežem za lightsaberom, nego podižem ruku u zrak. Bijes izbija iz mene, plave munje skaču iz moje ruke – nešto čemu me Revan podučio. Nisam ih ubio. Jedni se grču od boli, drugi povračaju. Osječam njihov strah, no ja želim samo jednog od njih.
Prepoznajem ga. Lightsaberovi mrtvih Jedia, kao trofeji, mu vise s pojasa. Koračam prema njemu. Pokušava se podignuti s tla, ali ga mišići svaki put izdaju. Palim svoj lightsaber. Dupla, narančasta oštrica bljesne. On gleda prema meni u nevjerici. Zamahujem prema njemu.
Glava mu pada s ramena, a zgrušana krv polagano teče. Uzimam lightsabere s njegova pojasa. Ova Mandalorska zvijer neće više ubiti ni jednog Jedia. Njegovi drugovi me ne zanimaju.
Odlazim do jednog drugog mjesta koje bih želio zaboraviti. Još uvijek sam Revanchist.




======================================================
Ovo je najava nove priče, koja mi se mota u glavi još od kad se pojavio SW- K.O.T.O.R.
Nadahnuta je likom Jolee Binda, sivog Jedija.
Radnja je smještena u vremenu poslije Mandalorskih ratova, u trenutku kad se Revan i Malak vračaju kao Dark lords of the Sith te počinje Jedi civil war.
Glavni lik želi ostati izvan tog sukoba, uspješno balansirajući silom, između njene light side i dark side. Postaje Sivi Jedi.
No ubrzo shvaća da je to nemoguće i da je odavno izabrao stranu kojoj pripada.

15.02.2010. u 21:56 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Kolovoz 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

STAR WARS STORIES








DARK LORDS AND IMPERIAL ROYAL GUARD

Linkovi



STORM COMMANDOS

FunBox - WebCounter