< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomEnTari Da-Ne

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

blog o meni savršenoj hiltonici2

Linkovi

o meni:
ja se zovem Alejandra
nadimak mi je Ale,Ale me zovu sam fendovi da se razumijemo XDDD,mama mi je iz Španjolske a tata iz
Engleske preselili smo se u hrvatsku kad sam ja imala
10 godina,živim u Zagrebu,slušam Beyonce,...
moj veliki uzor su Beyonce,Jessica Alba,Paris Hilton i Nives Celzius
svi mi govore da sam zgodna i sexy što je i istina
i imam 16 godina! NISAM UMIŠLJENA!
evo ovo sam ja savršena i sexy
Image and video hosting by TinyPic

slikee

beyonce
Jessica Alba
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

tako sam savršenaaaaaa aa

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
paris hilton
Paris Hilton

SexyBack - Justin Timberlake

utorak, 18.03.2008.

jedva ekam subotu haa

hayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
pa kako ste vi
haa??
ja zakon
jucer sam bila u shoppingu sa hanom
kupila sam si majce cipele i hlače
hjojj
sad mi je cijeli oramr
pun odjeće
omggggggggggggggggggg
but ok
no...
ovako hana je nasla novog frajera
prezgodan je
hm...
dobra vijest sto hana ne komentira moj blog
pa.........
ovak rec cu vam jednu tajnu
khm....
ja cu sljedeću subptu zbarit haninog decka
joooj
jedva cekam
a jaa
danas sam bila sa jednim deckom upoznala sam ga mislim
prezgodan je
ma i snjim cu isto bit
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
pa eto jedva cekam
pa danas je bilo precool
ja i hana smo bile u city centru
bilo nam ej super
bile smo na kavi
i takkk
pa sam ja imala manekene revije
pa me hana gledala
isprobavali smo neku
novu kolekciju odejca kaj ja znam
hehehehehe
aj idem ja
pusaa i zzzzzzzzzzzzzz

ANONIMNI I KOMENTARI NESPOSOBNIH I NE PROMIŠLJENIH LJUDI BIT ĆE ISTOG TRENA IZBRISANI!!!!!!!TAKO DA SE NE TRUDITE PISAT GLUPE I BESMISLENE KOMENTARE JER ĆE BIT IZBRISANI!!!!!!!!!

- 20:01 - Komentiraj(47) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.