utorak, 27.09.2005.

Neki vole i ovo...

Ovo mi se desilo pre nedelju dana i od onda razmišljam kako to da ispričam a da bude zanimljivo. Nisam smislila ništa pametno. Zato ću vam samo predočiti činjenice, čisto radi informacije.
Za ljude koji su na ovaj način nastrani sam čula, a sad sam se sa tim i susrela. Prvo je tip nazvao Silviju, i opet tražio da dođe s još nekom. To je 60 evra po osobi, ali nam nije rekao šta traži.
Došle smo zajedno, negde kod Đerma pa još dalje, ne sluteći šta nas čeka. Vrata nam je otvorio potpuno go, što se inače ne događa. Odveo nas je u svoju sobu (živi čovek s roditeljima, to je očigledno, i ima neku kintu, što je takođe jako vidljivo). Vrlo čudan čovek. U svakom njegovom pokretu i u svemu što izgovori oseća se nešto čudno.
Bez previše blama, legao je tako go na krevet i zamolio nas da pišamo po njemu... Samo smo se pogledale. Na sreću, meni se stvarno piškilo. Samo sam skinula gaće, stala iznad njega i namestila se. "Ne! Po licu!". Dobro, pomerila sam se i ispišala mu se na lice.
Silviji nikako nije išlo, ali je i ona nekako uspela posle dužih napora bar malo da pusti mlaz. Od onog što ja smatram seksom nije bilo ni traga.
Sledeći put zvao je samo mene. Sačekao me sa ricinusovim uljem!
"Uzmi, ovo će ti pomoći.", i odveo me u kupatilo, pod tuš. Kapiram da je tako manje neprijatno, jer ipak je to kupatilo. Ili je bar on mislio da je tako manje neprijatno.
"Napregni se! Molim te!"
I stvarno sam posle puno napora uspela da izbacim jedno govance, malo.
Bio je jako srećan. Pojeo je u slast. Fuj!
U povratku kući sam razmišljala o tome šta njega u tome toliko pali. Ništa sem toga nije tražio. Razume li ovo neko?



- 02:17 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>