sexy,cool

utorak, 14.03.2006.

heeey

pitate se zašto sexymaca?? taj nadimak dobila sam predprošle godine od frendica... neda mi se prepričavat kako...
opisala sam se u boxu..ako nešto nije jasno pitajte..

MOJI DOŽIVLJAJI U SUBOTU:
-upoznala sam prezgodnog tipa..ono fakat....Mirjana me pitala dali bi ja bila snjom, ja sam rekla da možemo brijati ili nešto više ako hoce, al da za ženske veze trenutno nisam...
upoznala sam tog dečka. zove se Ivor.. na pameti mu je bio samo sex koliko sam skužila.. nisam htjela ispast laka cura, pa sam ga najprije zavlačila dok nije poludio... tada me zvao Alen-dečko s kojim redovito obavljam neke stvari.. nismo se čuli tjedan dana... pitao me da dođem kod njega, ali je meni bilo žao Ivora, pa nisam htjela doć...
zajebavali smo se svi skupa, do negdje 1, a onda smo ja i ivor otišli.. nisam znala di me vodi, ušli smo u auto, ja sam ga pitala kamo idemo, a on je rekao nigdje... tako je i bilo..
e, to je bio sex za pamčenje... ufff.. uzbudim se na samu pomisao.. ok, da ne pretjerujem, nije mi bio najbolji sex u životu, ali među prvih 15... dečko ima predobar kurac, možda čak največi..

ps. sad idem na kafu s mirjanom.. baš me zanima šta će biti...

PIŠITE MI.....

- 19:03 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • hej..
    O MENI: kako se zovem nije važno... imam crnu kosu, zelene oci, 170, 55 kg.
    VOLIM: glazbu, dečke, čak i cure,heh, volim pričati o stvarima u kojima uživam, npr. o sexu, izlascima i sve što je povezano uz to...
    kažu da sam dobra osoba,samo malo umišljena...
    ja bar imam zbog čega biti

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    AKO JE TKO POMISLIO DA SAM ŠMINKERICA, GRDNO SE VARA... DALEKO OD TOGA,.... JA SAMO VOLIM SEX, PA ŠTA??